سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
حضور فیزیکی ناشران کوچک در نمایشگاه کتاب تهران سخت است/ فرصت اقتصادی نمایشگاه مجازی

مدیر انتشارات دانش کیان در اراک گفت: فروش اینترنتی کتاب فرصتی برای ناشران کوچک در نمایشگاه بزرگ کتاب تهران است.

محبوبه گودرزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در اراک بیان کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب تهران در اردیبهشت ماه هرساله ناشران و مخاطبات زیادی را در مرکز کشور گردهم می‌آورد و علاقمندان به عرصه کتاب از سراسر کشور را برای یافتن کتاب‌های روز و مورد نیاز و دیدن جدید ترین کتاب‌های مورد علاقه به سمت خود می کشاند در دو سال اخیر با  فراهم شدن امکان فروش کتاب از طریق سامانه فروش اینترنتی نمایشگاه کتاب تهران که با استفاده از فرصت کرونا بوجود آمد به ناشران خرد در شهرستانه‌ا نیز فرصت حضور و اعلام وجود در کشور را  داده است.

ناشر کتابهاب دانش کیان در اراک گفت: ما در انتشارات دانش کیان بیشتر کتاب‌های کمک درسی دبیرستان، تست کنکور و کتاب‌های دانشگاهی منتشر می‌کنیم.

گودرزی افزود: انتشارات دانش کیان در سال 1387 تاسیس شده و از بدو تاسیس تاکنون 110 عنوان کتاب و سال گذشته 12 عنوان کتاب منتشر کرده است.

 وی افزود: کتاب‌هایمان را باتوجه به سابقه همکاری و هزینه مناسب چاپ، در یکی از چاپخانه‌های شهر قم به چاپ می رسانیم.

 گودرزی در خصوص نحوه حضور در نمایشگاه کتاب 1402 گفت: ما به عنوان یک ناشر کوچک در مقایسه با ناشران بزرگ تهران و قم، تا کنون تجربه داشتن غرفه در نمایشگاه کتاب تهران را نداشته‌ایم و گرفتن غرفه و اسکان در تهران برای ناشران کوچک به صرفه نیست.

وی افزود: امکان فروش اینترنتی کتاب از طریق سامانه فروش نمایشگاه کتاب تهران فرصتی برای ما است تا کتاب‌های خود را در این سامانه اینترنتی عرضه کنیم و امسال نیز برای فروش اینترتی کتاب در نمایشگاه کتاب تهران درخواست داده ایم.

گودرزی در خصوص تجربه فروش اینترنتی از طریق سامانه اینترنتی نمایشگاه تهران گفت: خوشبختانه در دو سال گذشته از طریق سامانه اینترنتی فروش کتاب فروش خوبی داشتیم و بیشتر کتاب‌های ما به فروش رفت و امسال نیز حضور اینترنتی درسامانه فروش نمایشگاه کتاب تهران خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها