شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
اهمیت جانمایی مناسب برای ناشران استانی در نمایشگاه کتاب

مسئول انتشارات برکت کوثر همدان بر لزوم جانمایی مناسب برای ناشران استانی در نمایشگاه کتاب تهران تأکید کرد.

عباس شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در همدان، با بیان اینکه کتاب زندگی است و زندگی پر از موضوعاتی است که باید تجربه کرد، افزود: کتاب و کتابخوانی دنیای پرهیاهویی از باورها و دانستنی‌هاست که می‌توان با ورود به آن بر حقیقت جهان هستی را درک کرد.

وی سرمنشأ آگاهی بخشی و علم‌افزایی را مطالعه دانست و یادآور شد: با ورود به دنیای کتاب می‌توان بر تجربیات افزود و در زندگی روزمره آنها را به کار برد تا بر دشواری‌ها غلبه کرد.

مسئول انتشارات برکت کوثر در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری نمایشگاه کتاب 1402، عنوان کرد: تعامل و دیدار با نویسنده‌ها و افراد فرهنگی از مزیت‌های نمایشگاه است که نباید فرصت حضور را از دست داد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه یک کار فرهنگی است که تلخی نخواهد داشت اما مسئولان نمایشگاه باید با جانمایی مناسب غرفه‌ها، فضای بهتری برای ناشران استانی در نظر بگیرند.

شریفی برگزاری همزمان نمایشگاه بین‌المللی به صورت حضوری و مجازی را بسیار عالی دانست و گفت: گاهی برخی شرایط حضور فیزیکی در فضای نمایشگاه را ندارند، بنابراین به صورت مجازی می‌توانند در جریان برگزاری نمایشگاه قرار گرفته و کتب مدنظر خود را سفارش داده و خرید کنند.

وی یادآور شد: با وجود اینکه دسترسی به شکل مجازی برای همگان راحت‌تر است اما خرید کتاب به صورت حضوری بیشتر توصیه می‌شود زیرا خرید حضوری بر تجربیات انسان می‌افزاید.

مسوول انتشارات برکت کوثر با بیان اینکه بیش از ۳۰ عنوان کتاب در،این انتشارات به چاپ رسیده است گفت: چاپ جدید هم داریم که در نمایشگاه ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها