سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
برگزاری مجازی نمایشگاه کتاب تأثیر شگرفی در هزینه‌های جانبی مخاطبان دارد

مدیر انتشارات پراکنده معتقد است که برگزاری همزمان نمایشگاه مجازی و فیزیکی تأثیر شگرفی در صرفه‌جویی وقت و هزینه‌های جانبی مخاطبان دارد.

محمدتقی عزیزیان در خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب یک اتفاق جمعی، مؤثر و پربار است، افزود: در نمایشگاه کتاب ناشران شهرستانی، فرصتی مغتنم برای عرضه‌ آثار خود پیدا می‌کنند.

مدیر انتشارات پراکنده با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت مجازی تأثیر شگرفی در صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های جانبی مخاطبان و اهالی مطالعه دارد عنوان کرد: این شیوه برگزاری فرصت مناسبی است که مشتری و مخاطب بتواند در کمترین زمان، با گشت و گذاری در سامانه نمایشگاه، آثار منتشر شده و تازه‌های نشر ناشران سراسر کشور را ملاحظه، انتخاب و خریداری کند.

عزیزیان با بیان اینکه انتشارات پراکنده در نمایشگاه کتاب 1402 با بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب حضور خواهد داشت، افزود: حدود ۳۰ عنوان از آثار منتشر شده در سال ۱۴۰۱ هستند.

وی به برگزاری نشست‌های تخصصی نقد و رونمایی از آثار تازه منتشر شده‌ این انتشارات در غرفه خود خبر داد و افزود: با حضور برخی از نویسندگان و اهالی ادب این آثار در غرفه انتشارات پراکنده رونمایی خواهند شد.

مدیر مسئول انتشارات پراکنده ضمن تشکر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب از مخاطبان و اهالی مطالعه برای بازدید از سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب به دو شیوه فیزیکی و مجازی دعوت کرد.

به گزارش ایبنا؛ سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها