دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
تأثیر مطالعه «انسان ۲۵۰ ساله» در تقویت عمل صالح

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای عمل صالح است، گفت: مطالعه کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» برای تقویت عمل صالح موثر است.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان در لرستان از سوی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: برنامه‌ها با محور عمل صالح، کنش‌های صالحانه و با عنوان «شهر خوبی‌ها» در لرستان در حال برگزاری هستند. 

حجت‌الاسلام قدرتی ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای خودسازی و عمل صالح عنوان کرد و افزود: یکی از اعمال صالحی که در ماه مبارک رمضان می‌توان انجام داد مطالعه کردن است.

وی با بیان اینکه در این ماه فرصت معنویِ کافی و لازم  نسبت به مطالعه قرآن ایجاد می‌شود، بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که ترجمه قرآن نیز خوانده شود؛ بنابراین خوب است زمان ویژه‌ای در ماه مبارک رمضان برای مطالعه ترجمه قرآن در نظر گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه مطالعه در ماه مبارک رمضان می‌تواند برای تقویت عمل صالح موثر باشد افزود: مطالعه کتاب‌های مقام معظم رهبری برای تقویت عمل صالح پیشنهاد می‌شوند. 
 
حجت‌الاسلام قدرتی گفت: «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» که سلسله جلسات رهبر معظم انقلاب، با موضوع اندیشه اسلامی در قرآن در ماه رمضان سال ۱۳۵۳ است، مجموعه بیانات و سخنرانی‌های ایشان که در قالب کتاب گردآوری شده‌اند، «همرزمان حسین» که 10  گفتار از مقام معظم رهبری در تحلیل مبارزات سیاسی امامان معصوم (علیهم‌السّلام) را شامل می‌شود، همچنین «انسان ۲۵۰ ساله» که بیانات مقام معظم رهبری درباره‌ی زندگی سیاسی ـ مبارزاتی ائمه‌ی معصومین (ع) است، «خون دلی که لعل شد» (خاطرات مقام معظم رهبری از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی) و کتاب «جهاد تبیین» از جمله این کتاب‌ها هستند که پیشنهاد می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها