سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
اختصاص 2میلیارد تومان اعتبار برای خرید قفسه و میز کتابخانه مرکزی خرم‌آباد

سیدسجاد راستخانه با بیان اینکه دو میلیارد تومان اعتبار برای خرید قفسه و میز کتابخانه مرکزی خرم‌آباد اختصاص یافت از آغاز روند باز طراحی کتابخانه مرکزی خرم‌آباد به صورت عملی در روزهای آتی خبر داد.

سیدسجاد راستخانه، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان درباره آخرین وضعیت تجهیز و بازطراحی کتابخانه مرکزی خرم‌آباد گفت: سهمیه اولیه کتاب، این کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، 10 هزار نسخه بود که با مساعدت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سهمیه دوم نیز به میزان چهار هزار و 431 نسخه دریافت شد و مابقی سهمیه کتاب‌ها نیز به تدریج ارسال خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان در حال حاضر به 6 هزار500 نسخه کتاب به همت کتابداران شهرستان خرم‌آباد ثبت شده است افزود: مابقی کتاب‌ها نیز در حال ثبت در سامانه هستند.

راستخانه با بیان اینکه 2 میلیارد تومان اعتبار نقد از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای خرید قفسه و میزهای کتابخانه مرکزی خرم‌آباد در نظر گرفته شده است افزود: این اعتبار از طریق سامانه ستاد به صورت مناقصه در اختیار شرکت‌هایی قرار خواهد گرفت که درخواست‌های خود را ارائه دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به اینکه مرحله بعد خرید تجهیزات الکترونیکی برای کتابخانه مرکزی خرم‌آباد است افزود: از طریق کمیته بازطراحی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مشاور و شرکت طراحی انتخاب و در روزهای آینده نیز روند بازطراحی به صورت عملی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات پیشرفته‌ای برای بازطراحی و تجهیز کتابخانه مرکزی خرم‌آباد از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پیش‌بینی شده است افزود: اعتبارات قابل ملاحظه‌ای برای تجهیز و بازطراحی کتابخانه مرکزی خرم‌آباد در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها