چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
نشست «چاپ و نشر در انقلاب اسلامی 57» به روایت فعالان مبارز عرصه چاپ

نشست «چاپ و نشر در انقلاب اسلامی 57» به روایت همراهان نهضت امام خمینی و انقلاب اسلامی در ضیافتی با پیشکسوتان از سوی دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

علی‌اکبر ابراهیمی، مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)،‌ درباره برگزاری نشست «چاپ و نشر در انقلاب اسلامی 57» گفت: در این نشست جمعی از فعالان عرصه چاپ و نشر که در پیشبرد انقلاب اسلامی 1357 با چاپ آثار مکتوب و تکثیر پوستر، تصویر، اعلامیه و بیانیه و... نقش‌آفرین بودند، حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه قرار است در ضیافتی از این پیشکسوتان تقدیر شود، عنوان کرد: گفتمان انقلابی و اصول فرهنگی مبتنی بر اندیشه‌های ناب معیار انقلاب اسلامی‌از طریق چاپ و انتشار آثار مکتوب رشد و تکامل یافت و در این میان نقش بی‌بدیل اهالی شریف صنعت چاپ در پیشبرد اهداف بلند امام و انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

ابراهیمی افزود: به همین دلیل این اقدام با هدف شناسایی پدیدآورندگان آثار و حفظ میراث مکتوب آثار انقلاب که از سوی پیشکسوتان چاپ و نشر در دوران قبل انقلاب به چاپ رسیده، برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: این ضیافت با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و روسای اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی و جمعی از فعالان صنعت چاپ و نشر کشور برپا می شود و زمان مراسم و مکان آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها