سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
مجموعه «داستان‌های بی‌دانه» محمد میرکیانی با تصاویر جدید

به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)، مجموعه «داستان‌های بی‌دانه» به قلم محمد میرکیانی را با تصاویر جدید که به تصویرگری محمدحسین صلواتیان است، وارد بازار کتاب ایران کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ همان‌طور که انگور بی‌دانه داریم؛ داستان بی‌دانه هم داریم! همان‌طور که انگور بی‌دانه راحت خورده می‌شود، داستان بی‌دانه هم آسان خوانده می‌شود!
در کتاب‌های پنج جلدی «داستان‌های بی‌دانه» به قلم محمد میرکیانی، شما خیلی راحت و آسان بچه‌داستان‌هایی را می‌خوانید که برای کمی «فکر کردن» نوشته شده‌اند. اگر بعد از خواندن هر یک از داستان‌های بی‌دانه شما تنها به اندازه یک «حبه‌ی انگور» فکر کنید؛ به قول نویسنده کتاب «من پاداشم را گرفته‌ام!».

عناوین این مجموعه عبارت‌اند از: «دیوی که آدم شد»، «فرار فضایی»، «کلاه نو»، «آواز سوزن» و «آخرین ماهی». در هر کدام از این کتاب‌ها، داستان‌های دیگری قرار دارد که مخاطب را با قصه‌هایی متنوع و متعدد روبه‌رو می‌کند.

کتاب‌های پروانه (بخش کودک و نوجوان انتشارات به‌نشر) مجموعه «داستان‌های بی‌دانه» به قلم محمد میرکیانی را با تصاویر جدید که به تصویرگری محمدحسین صلواتیان است، وارد بازار کتاب ایران کرده است. هر یک از عناوین این مجموعه با شمارگان دو هزار نسخه و به بهای 25 هزار تومان منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها