چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
تقدیر از بانوان فعال صنعت چاپ در هفتمین جشنواره چاپ استان گیلان

بانوی نمونه، بانوی پیشکسوت و بانوی فعال صنعت چاپ پنجشنبه‌(21 مهر) در هفتمین جشنواره صنعت چاپ استان گیلان تقدیر می‌شوند.

عباس امیری، رئیس گروه امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری هفتمین دوره جشنواره صنعت چاپ استان گیلان، عنوان کرد: این جشنواره هر سال با هدف هم‌افزایی و انسجام در حوزه چاپ، همچنین تقدیر از دست‌اندرکاران این حوزه برگزار می‌شود.
 
وی افزود: روال برنامه هر سال این است که جمعی از فعالان صنعت چاپ شامل پیشکسوت، کارگر نمونه، بانوی نمونه و ... تقدیر می‌شوند، همچنین از کارآفرین برتری که توانسته در سطح استان اشتغال‌زایی کند، تجلیل خواهد شد.
 
امیری با بیان اینکه این مراسم با کمک اتحادیه چاپخانه‌داران گیلان برگزار می‌شود، گفت: قرار است امسال 23 نفر از دست‌اندرکاران و فعالان این حوزه از بخش‌های مختلف چاپخانه‌ها، چاپ دیجیتال، لیتوگرافی و سیلک اسکرین تقدیر شود.
 
وی تاکید کرد: این مراسم با حضور مقامات استانی، مدیران چاپخانه‌ها، تقدیری‌ها و خانواده‌هایشان برگزار می‌شود و قرار است از مدیر چاپخانه، کارگر نمونه، بانوی نمونه، بانوی پیشکسوت، بانوی فعال، تقدیر از پیشکسوت مرحوم و کارشناس اداره ارشاد تجلیل شود.
 
هفتمین جشنواره صنعت چاپ استان گیلان پنجشنبه (21 مهر) از ساعت 10 و 30 تا 12 و 30 در تالار سپیدار شهر رشت برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها