سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
تقدیر از 20 فعال حوزه چاپ در هفتمین جشنواره صنعت چاپ خراسان شمالی

هفتمین جشنواره صنعت چاپ استان خراسان شمالی با تقدیر از 20 فعال حوزه چاپ برگزار می‌شود.

علیرضا افتخاری، کارشناس ناظر چاپ و نشر و صنایع وابسته اداره فرهنگ و اراشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، از برگزاری هفتمین جشنواره صنعت چاپ خراسان شمالی خبر داد و گفت: قرار است این مراسم با حضور مقامات محلی خراسان شمالی همچون استاندار، مدیرکل صنعت و معدن استان، رئیس انجمن چاپخانه‌داران و جمعی از فعالان این حوزه همراه باشد.
 
وی ادامه داد: در هفتمین دوره این جشنواره استانی 20 فعال چاپ در حوزه‌‌های مدیر نمونه، کارآفرین برتر، کارگر فنی نمونه و طراح نمونه تقدیر خواهند شد.
 
افتخاری با اشاره به برگزاری این مراسم با هدف نکوداشت فعالان این حوزه، افزود: هر‌ساله این جشن با حضور دست‌‌اندرکاران صنعت چاپ و خانواده‌هایشان برگزار خواهد شد که همواره با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو می‌شود.
 
وی با بیان اینکه حدود 50 واحد صنفی در بخش‌های چاپ دیجیتال، افست و چاپ صنعتی فعال هستند، عنوان کرد: با دعوت از مسئولان نشست پرسش و پاسخ نیز با حضور مدیران استانی درباره موضوعاتی چون تاسیس شهرک‌های صنعتی، معافیت مالیاتی چاپخانه‌داران، تسهیلات مالی، کمبود نقدینگی و تامین مواد اولیه  بحث و تبادل نظر خواهد شد.
 
هفتمین جشنواره صنعت چاپ خراسان شمالی پنجشنبه (21مهر‌ماه) از ساعت 18 تا 21 در هتل نگین‌شهر بجنورد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها