شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کلنگ ساخت نخستین کتابخانه عمومی طسوج به زمین زده شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس از برگزاری آیین کلنگ‌زنی پروژه خیرساز کتابخانه عمومی شهر طسوج شهرستان کوارهمزمان با هفته دولت خبر داد.

روح‌الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در فارس، گفت: در مراسمی همزمان با دومین روز هفته دولت با حضور اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، عبدالعلی رحیمی مظفری، نماینده مردم شهرستان‌های کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی، جواد قناعتی، مدیرکل سیاسی استانداری فارس؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مجید گشول، امام جمعه کوار؛ سعید خانی، فرماندار شهرستان کوار و جمعی دیگر از  مسئولان شهرستان،  با کلنگ‌زنی ساخت کتابخانه عمومی زنده یاد ایمان انصاری‌فر در شهر فاقد کتابخانه طسوج شهرستان کوار  عملیات این طرح فرهنگی آغاز شد. 

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس، ضمن قدردانی از اقدام خیر این کتابخانه از خدمات همه مسئولان شهرستان در اهدای زمین و کمک به ساخت این کتابخانه تقدیر و تشکر کرد.
 
منوچهری اضافه کرد: در شهرستان کوار دو شهر طسوج و مظفری از شهرهای فاقد کتابخانه استان است که خوشبختانه کتابخانه عمومی شهر مظفری آماده افتتاح است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد؛ همچنین پروژه ساخت کتابخانه عمومی شهر طسوج نیز امروز آغاز می‌شود.
 
به گفته منوچهری، مدیرکل کتابخانه‌‌های عمومی فارس، شهر طسوج ازجمله شهرهای فاقد کتابخانه استان فارس است. زمین این کتابخانه از سوی شورای اسلامی و شهرداری طسوج واگذار شده است و کتابخانه به همت شعبان انصاری‌فر، خیرنیک اندیش شهرستان کوار با زیربنای 220 مترمربع ساخته و برای تجهیز و افتتاح به اداره کل کتابخانه‌ها واگذار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها