سه‌شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
افتتاح یک باب کتابخانه و کلنگ‌زنی 2 پروژه کتابخانه‌ای در فارس

آیین افتتاح کتابخانه عمومی روستای شیخ عبود شهرستان بیضا و کلنگ‌زنی دو پروژه کتابخانه‌ای فارس همزمان با هفته دولت 1401 انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در فارس، افتتاح کتابخانه روستای شیخ عبود شهرستان بیضا، کلنگ‌زنی کتابخانه شهر فاقد کتابخانه طسوج شهرستان کوار و کلنگ‌زنی کتابخانه روستای ده‌خیرسفلی شهرستان داراب، ازجمله برنامه‌های عمرانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس در هفته دولت است.
 
کتابخانه عمومی روستای شیخ عبود با زیربنای 110 مترمربع از سوی هیات امنای مسجد ولی‌عصر روستا به صورت حق انتفاع 15 ساله در اختیار اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس گذاشته شده است. اداره کل کتابخانه‌ها با تامین نیروی انسانی و تجهیز این کتابخانه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال، این پروژه را در هفته دولت تقدیم مردم علاقه‌مند کتاب و کتابخوانی می‌کند.
 
همچنین، زمین کتابخانه شهر فاقد کتابخانه طسوج شهرستان کوار از سوی شورای اسلامی و شهرداری طسوج واگذار شده است. این کتابخانه به همت شعبان انصاری فر، خیرنیک اندیش شهرستان کوار با زیربنای 220 مترمربع ساخته و برای تجهیز و راه‌اندازی به اداره کل کتابخانه‌ها واگذار خواهد شد.
 
زمین کتابخانه روستای ده‌خیرسفلی داراب نیز با مساحت 298 مترمربع توسط دهیاری واگذار شده‌است و ازسوی مجتبی قناعت، خیرفرهنگ‌دوست دارابی با زیربنای 120 مترمربع ساخته خواهد شد.
 
به گزارش ایبنا؛ همچنین همزمان با هفته دولت و روز کارمند، ویژه برنامه‌های فرهنگی و ترویجی نیز در همه کتابخانه‌های عمومی فارس برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها