سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
تقدیر رئیس مجلس از نویسنده «ویولون زن روی پل»/900 نفر برای جشن امضا کتاب بابا‌خانی ثبت‌نام کرده‌اند

علیرضا ملکی، درباره جزئیات برگزاری جشن امضا کتاب «ویولون زن روی پل» با اشاره به ثبت‌نام 900 نفر برای حضور در این مراسم گفت: از طرف دکتر محمد‌باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی از آقای باباخانی برای نوشتن کتاب «ویولون زن روی پل» تقدیر خواهد شد.

علیرضا ملکی، مدیر موسسه کتاب‌رسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره نحوه اطلاع‌رسانی برای حضور مخاطبان در برنامه رونمایی و جشن امضای کتاب «ویلون‌زن روی پل» گفت: تبلیغات شهری، تبلیغات فضای مجازی، شبکه فعالان فرهنگی با 70 هزار مخاطب، همچنین دعوت مستقیم از مهمان‌های برنامه، اطلاع‌رسانی انجام شده است.

وی درباره مشارکت دستگاه‌های مختلف در این برنامه گفت: هریک از دستگاه‌های فرهنگی به نوبه خود در ارتقاء فضای فرهنگی کشور سهمی دارند که اگر همه ظرفیت‌ها کنار هم جمع شوند موجب خواهد شد، برنامه‌های کتاب‌محور، بهتر دیده شوند؛ بنابراین این برنامه هم برای بهتر دیده شدن نیاز به مشارکت دستگاه‌های مختلف داشت که خوشبختانه همکاری خوبی نیز شکل گرفت.

مدیرموسسه کتاب‌رسان درباره جزئیات برنامه رونمایی و جشن امضا کتاب «ویلون‌زن روی پل» گفت: این برنامه با حضور نویسنده اثر، خسرو باباخانی، رضا امیرخانی و محمدرضا جوان آراسته به‌عنوان کارشناس کتاب، سه‌شنبه 4 مرداد ساعت 17 و 30 دقیقه در «مجتمع شهدای سلامت» رضاشهر برگزار خواهد شد و از طرف دکتر محمد‌باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی از آقای باباخانی برای نوشتن کتاب «ویولون زن روی پل» تقدیر خواهد شد.

ملکی با بیان اینکه تاکنون 900 نفر برای شرکت در جشن امضای اثر ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: شرکت‌کنندگان کتاب را خریداری و جشن امضا انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر به کتاب و کتابخوانی به‌صورت یک مساله کلان نگاه کنیم، افزود: شرکت حدود 1000 نفر در برنامه رونمایی و جشن امضا از یک کتاب می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که مردم،  پای کتاب می‌آیند و به مطالعه اهمیت می‌دهند و می‌توانیم شاهد صف کشیدن مردم هم برای کتاب باشیم.

ملکی گفت: وقتی برای شرکت در رونمایی از کتاب «ویلون زن روی پل» دو الی سه روز قبل از شروع برنامه ثبت‌نام کرده‌اند، ضمن اینکه در تبلیغات، فضاهای شهری و اکران‌های شهری لینک ثبت‌نام نداشته‌ایم، ممکن است شاهد حضور افراد بیشتری نیز برای حضور در برنامه فردا باشیم و این استقبال می‌تواند، نویدبخش روزهای خوبی برای کتاب و کتابخوانی کشور باشد.

ملکی با بیان اینکه کتاب‌رسان یک شبکه توزیع است، درباره برنامه‌های آینده کتاب‌رسان بیان کرد: این مجموعه با هدف گسترش فرهنگ مطالعه در کشور سالانه سه کتاب را انتخاب و ظرفیت‌های مختلفی را برای معرفی آن در نظر می‌گیرد که کتاب به بهترین شکل، دیده و معرفی شود.

وی ادامه داد: کتاب اول «ویولن زن روی پل» بود. تا پایان سال جاری نیز دو کتاب دیگر را به همین شیوه معرفی خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها