چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
آخرین آثار سعید تشکری منتشر می‌شود

معصومه اصغری، همسر سعید تشکری در آستانه‌ چهلمین روز درگذشت وی از آماده‌سازی آخرین آثار این نویسنده فقید برای انتشار خبر داد.

معصومه اصغری، همسر سعید تشکری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در خراسان‌رضوی از انتشار آخرین آثار مرحوم تشکری خبر داد و بیان کرد: این آثار به مرور منتشر خواهد شد. این آثار در ماه‌های پایانی عمر  استاد نوشته است. این آثار در اختیار خانواده مرحوم قرار دارد و مربوط به ناشر یا ارگان خاصی نیست.
 
وی درباره قالب آخرین آثار مرحوم تشکری گفت: قالب این آثار شامل رمان، داستان، نمایشنامه و فیلمنامه است و هنوز با ناشری برای انتشار این آثار به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم؛ علاوه‌براین با هیچ ناشر و سازمانی نیز در خصوص چاپ آثار جدید و باقی مانده از استاد تشکری نیز تفاهمی صورت نگرفته است.
 
اصغری همچنین اظهار امیدواری کرد: آثاری که تاکنون از زنده‌یاد استاد سعید تشکری از سوی ناشران مختلفی همچون نیستان، ستاره‌ها، به‌نشر و ... منتشر شده است، بازنشر و تجدید چاپ شوند.
 
همسر استاد تشکری با قدردانی از زحمات و همراهی همه شاگردان، اقوام، مسئولان و دوستان استاد تشکری در مراسم‌ مختلف تشییع، خاکسپاری، ترحیم، عیداول و ... گفت: مراسم چهلمین روز درگذشت استاد به‌زودی در مشهد برگزار و از همه عزیزان برای شرکت در این برنامه دعوت می‌‎کنیم.
 
اضافه می‌شود زنده‌یاد سعیدتشکری، این نویسنده، مدرس، پژوهشگر، خادم و کفشدار حضرت ثامن‌الحجج(ع) سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه پس از سال‌ها مبارزه با بیماری MS در بیمارستان رضوی مشهد درگذشت و پنجشنبه 21 بهمن ماه 1400 در میان اندوه خانواده و شاگردان در مشهد تشییع و در جوار امام مهربانی‌ها در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها