پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
متوسط زمان ورود به سامانه و خرید کتاب ۱۴ دقیقه است

آزاده نظربلند، متوسط زمان ورود و خرید از سامانه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را ۱۴دقیقه عنوان کرد و گفت: در اولین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران متوسط زمان ورود به سامانه و خرید کتاب ۲۲ دقیقه بود که این زمان در دومین دوره این نمایشگاه به ۱۴ دقیقه کاهش پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، آزاده نظربلند، معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: روان بودن سامانه خرید کتاب، افزودن امکانات مختلف برای جست‌وجو، تسهیل مراحل انتخاب، ثبت و خرید کتاب  و... متوسط زمان ورود به سایت و خرید کتاب را به 14 دقیقه کاهش داده است.
 
نظربلند با اشاره به این‌که مرکز پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به شماره 91009898-021 با حضور 70  نیروی پاسخگو در دو شیفت صبح و عصر از ساعت 9 صبح تا 22 شب آماده دریافت تماس‌های مخاطبان است، گفت: از زمان آغاز به کار این نمایشگاه تا پایان چهارمین روز 18 هزار و 445 تماس از سوی 70 کاربر پاسخ داده شده است. در این مرکز، نمایندگانی از شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، بانک عامل نمایشگاه، پست کتاب و ... نیز حضور دارند تا در صورت بروز مشکل، به شکل تخصصی پاسخگوی مخاطبان نمایشگاه باشند.
 
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir  مراجعه کنند و کتاب‌های مورد نظر خود را براساس جست‌وجوی‌های پیش‌بینی شده (دسته‌بندی‌های موضوعی، دسته‌بندی‌های ناشران و دسته‌بندی‌های پیشرفته) ثبت و خریداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها