جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
جشن امضای کتاب راننده رئیس‌جمهور در شیراز

جشن امضای کتاب «راننده رئیس‌جمهور» نوشته سلمان کدیور در شیراز برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در فارس، آیین رونمایی از کتاب «راننده رئیس جمهور» اثر جدید سلمان کدیور از سوی پاتوق کتاب شیراز و انتشارات شهرستان ادب با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس و کارگروه کتاب جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس برگزار می‌شود.

«راننده رئیس جمهور» مجموعه داستان‌های کوتاه سیاسی و اجتماعی است که از سوی انتشارات شهرستان ادب چاپ شده است. اثر قبلی این نویسنده، کتاب پس از بیست سال با استقبال بی‌نظیر مخاطبان روبه‌رو شد و توسط رهبر معظم انقلاب مورد تحسین واقع شد.

این مراسم با حضور سلمان کدیور، نویسنده اثر، بیژن کیا، نویسنده و منتقد ادبی و اکبر صحرایی، نویسنده و دارنده جایزه جلال آل احمد فردا شنبه (۴ دی‌ماه) در پاتوق کتاب شیراز واقع در خیابان شهید فقیهی (صورتگر) نبش کوچه ۸ ساعت ۱۸ عصر برگزار می‌شود.

رهبر معظم انقلاب پس از مطالعه پس از بیست سال فرموده بودند: «سلام من را به نویسنده برسانید و به ایشان خداقوت و خسته نباشید بگویید و همچنین از نویسنده و ناشر کتاب تشکر کنید. پس از بیست سال یک عاشقانه جذاب تاریخی قوی است که واقعا یک رمان خیلی خوب از کار درآمده است.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها