یکشنبه ۸ دی ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۴
۸ کتاب شعر انتشارات تکا تجدید چاپ شد

موسسه انتشاراتی تکا (توسعه کتاب ایران) در ادامه چاپ آثار شاعران و نویسندگان، هشت کتاب شعر را که در ماه های گذشته برای اولین بار به چاپ رسیده است، تجدید چاپ کرد. آثاری از شاعرانی چون علی موسوی‌گرمارودی، ضیاالدین شفیعی و قربان ولیئی در این مجموعه‌ تجدید چاپ شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،برخی از مجموعه‌های شعر از آثار شاعران برگزیده ایرانی که اخیرا به همت موسسه انتشارات تکا (توسعه کتاب ایران) چاپ شده‌اند، با گذشت چند ماه از انتشار به چاپ دوم رسیدند.

این هشت کتاب که چاپ دوم آن ها هفته اخیر روانه کتاب فروشی های ایران شده است عبارتند از:

گزیده اشعار «اردیبهشت و این همه برف» اثر کریم جبارزاده با قیمت سی هزار ریال، گزیده اشعار «با دو چشم دچار یکتایی» اثر قربان ولیئی با قیمت شانزده هزار ریال، مجموعه شعر «باغ سنگ» اثر سیدعلی موسوی گرمارودی با قیمت سی هزار ریال، گزیده اشعار «باغ کاغذی» اثر بهمن صالحی با قیمت سی و چهار هزار رسال، مجموعه شعر «خیال های شهری»اثر سید ضیاالدین شفیعی با قیمت بیست و هشت هزار ریال، مجموعه شعر «دور از چشم فرشته ها» اثر محمدرضا مهدی زاده با قیمت سی هزار ریال، گزیده اشعار «لبخند صبح» اثر احد ده بزرگی با قیمت شانزده‌هزار و پانصد ریال و گزیده اشعار «شاعر پرنده‌ای ست» اثر مرتضی نوربخش با قیمت سی هزار ریال.


این کتاب‌ها که تعدادشان به يكصد جلد می‌رسد، گزیده آثار شاعران و نویسندگان مطرح نسل‌های اخیر هستند که به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت نشر تکا (انتشارات موسسه نمايشگاه‌های فرهنگی ایران) به چاپ رسیده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط