یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
گلستان صاحب کتابخانه تخصصی «امر به معروف و نهی از منکر» می‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان، گفت: راه‌اندازی «کتابخانه تخصصی امر به‌ معروف و نهی از منکر» را با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان در دست اقدام داریم.

یاسر قزوهی در گفت‌وگو با به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، گفت: با توجه به اهمیت منابع مطالعاتی امر به‌ معروف و نهی از منکر، بناست به‌منظور تسهیل و تسریع دستیابی پژوهشگران و علاقه‌مندان به مطالعه و تحقیق در حوزه امر به‌ معروف، کتابخانه‌ای تخصصی را دایر کنیم.

وی در ادامه با اشاره به فقدان کتابخانه تخصصی در کشور، گفت: این مکان مأمنی برای تمرکز پژوهشگران و نویسندگان این حوزه در کشور خواهد شد. هر چند در حال حاضر و برای مطالعه علاقه‌مندان این حوزه، منابع و کتاب‌های معتبر زیادی وجود ندارد.

قزوهی ضمن اشاره به برگزاری جلسه‌ای با «آخوند عبدالحی میرزاعلی» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان و استقبال مثبت وی از پیشنهاد مطرح‌ شده، گفت: بناست نهاد کتابخانه‌های عمومی در خصوص تجهیز امکانات و نیروی لازم برای راه‌اندازی این کتابخانه‌ی تخصصی ما را همراهی و کمک کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت کم از سوی برخی از نویسندگان و پژوهشگران در حوزه امر به‌ معروف و نهی از منکر، گفت: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر از پایان‌نامه‌ها و مقاله‌های مرتبط با این موضوع، در زمینه های مالی و پژوهشی و نیز سهولت برای نشر آن‌ها حمایت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها