پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
نمایشگاه مجازی کتاب رونق خوبی به فروش ناشران داد

علیرضا نصیرنیا اظهار کرد: نمایشگاه مجازی کتاب تهران رونق خوبی به فروش ناشران داد و بخش زیادی از ناشران از فروش کتاب‌ها راضی بودند زیرا طی یک سال گذشته اهالی نشر با مشکلات اقتصادی زیادی روبه‌رو بودند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، علیرضا نصیرنیا مدیر نشر نوآور در گفت‌وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران با اشاره به برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: برگزاری این رویداد بسیار خوب بود، اگرچه ایراداتی داشت اما از آنجایی که این پروژه به صورت ملی برگزار ‌شد بروز چنین خطاهایی طبیعی بوده و مهم این است که نمایشگاه مجازی کتاب تجربه خوبی برای اهالی نشر و خانه کتاب و ادبیات ایران بود.
 
این ناشر افزود: در این میان باید گفت که می‌توان از ایرادات و نواقصی که نمایشگاه در حین برگزاری داشت برای دوره آینده استفاده کرد تا کمتر شاهد بروز مشکل باشیم، در این زمینه پیشنهادم این است یک نظرسنجی از ناشران در سایت بگذارند و همه شرکت‌کنندگان، دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را در حین کار با سایت و فروش کتاب بیان کنند تا مسئولان نمایشگاه بعدی را با رعایت این موارد برگزار کنند.
 
او با بیان این‌که نمایشگاه مجازی کتاب تهران رونق خوبی به فروش ناشران داد، عنوان کرد: طی صحبتی که با همکارانم داشتم بخش زیادی از آن‌ها از فروش کتاب‌ها راضی بودند زیرا طی یک سال گذشته ناشران با مشکلات اقتصادی زیادی روبه‌رو بودند و این نمایشگاه توانست بازار کتاب را تکان دهد.
 
این ناشر یادآور شد: با توجه به نقایصی که در نمایشگاه بود باید برای سال‌های بعد فکر کنیم و پیشنهاد می‌کنم مسئولان نمایشگاه مجازی کتاب تهران پس از جمع آوری ایرادات و مشورت با ناشران زمینه را برای کارآمد کردن سایت در دوره‌های آینده فراهم کنند.
 
نصیرنیا در پایان ضمن اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی مردم و گران شدن قیمت کتاب، بسیاری از خانواده‌ها توانایی خرید کتاب را ندارند و بیشتر کتاب‌های خریداری شده تک‌جلدی است که برخی با بن کارت یا با استفاده از تخفیف ۲۰ درصدی خریداری کردند.
 
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز و تا دهم بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه خواهد داشت.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها