پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
نمایشگاه مجازی کتاب امکان دسترسی مخاطب شهرهای دور به کتاب را فراهم کرد

علی ابوالقاسمی گفت: نمایشگاه مجازی زمینه‌ای فراهم کرد که بسیاری از مشتریان ما در نقاط مختلف کشور، کتاب‌های مورد نیاز خود را سفارش دهند، زیرا در شرایط کنونی و وجود بیماری کرونا امکان رفت و آمد به تهران و خرید کتاب با مشکلات زیادی روبه‌رو است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، علی ابوالقاسمی مدیر بازرگانی انتشارات اسرا در گفت‌وگو با روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران با اشاره به تجربه نمایشگاه مجازی کتاب تهران اظهار کرد: می‌توان گفت که تجربه برگزاری این نمایشگاه خیلی خوب و عالی بود و مردم هم استقبال بسیار خوبی از آن کردند. ما پیش‌بینی چنین استقبالی را از سوی مردم نداشتیم و اکنون همه کارمندان نشر مشغول بسته‌بندی و آماده‌سازی سفارش‌ها هستند.
 
وی افزود:‌ بخش زیادی از کتاب‌های ما در سراسر کشور از سوی دانشجویان و طلاب خریداری شده است؛ به واقع نمایشگاه مجازی زمینه‌ای را فراهم کرد که بسیاری از مشتریان ما در نقاط مختلف کشور، کتاب‌های مورد نیاز خود را سفارش دهند زیرا در شرایط کنونی وجود بیماری کرونا امکان رفت و آمد به تهران و خریداری کتاب با مشکلات زیادی روبه‌رو است.
 
ابوالقاسمی در پایان صحبت‌های خود با بیان این‌که مخاطبان به راحتی توانستند از سایت نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران کتاب خریداری کنند، گفت: سهولت در استفاده از سایت و ارسال رایگان کتاب موجب استقبال گسترده مردم شد، از سوی دیگر بن در نظر گرفته شده برای دانشجویان و طلاب نیز کمک خوبی برای خرید کتاب بود.
 
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز و تا دهم  بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها