یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۵
راه نجات از بحران «وال استریت» فردا نمايان مي‌شود

تازه‌ترین کتاب درباره بحران بازارهای مالی آمریکا معروف به وال استریت توسط انتشارات راتمن منتشر شد و فردا (دوشنبه) روانه بازار نشر خواهد شد.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران( ایبنا) به نقل از مارکت واچ ، انتشارات راتمن این کتاب جدید را که عنوان آن «بحران مالی و راه نجات؛ چه چیزی اشتباه بود؟» با همکاری انتشارات دانشگاه تورنتو منتشر کرده است.

«روگو مارتین» در این کتاب چرایی بحران در بازارهای مالی آمریکا موسوم به بحران وال استریت، درس‌هایی که می‌توان از آن آموخت، ویژگی‌هایی که این بحران داشت و رهبران باید آنها را بیاموزند و راه برون رفت از از بحران را از چشم‌اندازها گوناگون بررسی کرده است.

«مارتین» در مقدمه این کتاب نوشته است: از ریسک اعتباری تا ارزش سرمایه‌گزاری برای رهبری و... همه و همه مواردی است که کارشناسان ما آنها را از این الگوی ورشکسته بررسی و برای حرکت به جلو و ایجاد یک نظام مالی بهتر پیشنهاد داده‌اند.

او مي‌افزايد: در پایان برای علاج این سیستم بیمار یک راه علاج آسان وجود دارد. برای ایجاد نتایج منفعت‌آمیز بیشتر برای سهامداران و کارخانه‌ها، باید انتظارات آنها را از مشوق‌های پولی کاهش دهيم و نسبت به قراردادن آنها در شرایطی که تمایل به رفتار متناقض را کمتر می‌کند، آگاهی کسب کنیم.

این کتاب 160 صفحه‌ای که مشتمل بر 11 مقاله از کارشناسان اقتصادی مختلف است، روز دوشنبه وارد بازار اینترنتی کتاب خواهد شد.
عنوان برخی مقالات اين كتاب از این قرار است:
- مدیریت در قرن بیست و یکم ، نوشته «کیث امباچشیر»
- مالیه رفتاری: بررسی اثر رفتار سرمایه‌گزار نوشته «لیزا کرامر»
-درس‌های جهانی از بحران مالی 2008 ، نوشته «وندی دوبسون»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط