شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه مدافعان سلامت در اردبیل

مسابقه کتابخوانی «روزهای بی‌آینه» ویژه مدافعان سلامت بیمارستان‌ امام خمینی (ره) اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، مسابقه کتابخوانی از کتاب «روزهای بی‌آینه» ویژه مدافعان سلامت بیمارستان‌ امام خمینی (ره) اردبیل که روزگار دشواری را سپری می‌کنند، برگزار می‌شود.

«روزهای بی‌آینه» نوشته گلستان جعفریان، روایت خاطرات منیژه لشکری، همسر خلبان آزاده شهید حسین لشکری بوده که از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

دلیل اصلی انتخاب خاطرات زنان دفاع مقدس، تداعی و انتقال تجربه صبر و تحمل زمانه بمباران‌ها و دوری از خانواده‌ها با دوران امروزه کرونا است و از آنجا که گمان می‌رود کادر درمان پس از مدتی خاطرات و اتفاقات را فراموش کنند، ثبت و ضبط جزئیات این دوران، به عنوان یک گنجینه‌ تمام‌نشدنی در تاریخ الهام‌بخش خواهد بود.

تاکنون با همکاری مراکز حوزه‌های هنری سراسر کشور، حدود 5000 جلد کتاب به دست مدافعان سلامت رسیده و قرار است خاطرات دوران جنگ با تجربه‌های فردی دوران کرونا قیاس و به‌صورت دلنوشته به مسابقه گذاشته شود.

مسابقه کتابخوانی «روزهای بی‌آینه» به همت ستاد جشنواره شاد دانش‌آموزی فیلم و کتاب دفاع مقدس، حوزه هنری استان اردبیل و با مشارکت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها