یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
یک نمایشگاه کتاب دیگر توسط بخش خصوصی در یاسوج برپا شد

در حالی که یاسوج در هفته گذشته شاهد برپایی یک نمایشگاه کتاب توسط بخش دولتی بود، روز گذشته هم یک نمایشگاه کتاب دیگر این بار از سوی بخش خصوصی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه و بویراحمد، رضا خردمند، معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت کتاب در رشد فکری، آگاهی‌بخشی و تقویت بار علمی جامعه، گفت: کتاب به‌عنوان یک کالا در سبد خانوارهای ایرانی از ارزش و جایگاه خاص برخوردار است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یادشده توسط بخش خصوصی در استان برگزار شده است، افزود: برپایی نمایشگاه‌های کتاب از سیاست‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد است و این نمایشگاه نیز در راستای توسعه و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهر یاسوج افتتاح شده است.
 

به گفته معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، در این نمایشگاه 2500 جلد کتاب ازسوی 20 ناشر استان و با تخفیف 30 درصدی به دوستداران کتاب عرضه می‌شود.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلانی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت از علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه گفت: این نمایشگاه که در چهارراه سینما در شهرستان یاسوج برپا شده است، تا 20 مردادماه همه‌روزه در دو نوبت (صبح‌ها از ساعت 8 تا 14 و عصرها از ساعت 16 تا 22) پذیرای علاقمندان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها