چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
کتابخانه عمومی شهرستان دلفان هنوز تکمیل نشده است

فرماندار دلفان، گفت: متاسفانه کتابخانه دوم این شهرستان پس از سال‎ها، پیشرفتی 50 درصدی داشته وهنوز تکمیل نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، حشمت بهمنی فرماندار دلفان، گفت: علیرغم استقبال اقشار مختلف مردم این شهرستان از کتاب و کتابخوانی، متاسفانه ساختمان دومین کتابخانه دلفان نیمه‌کاره مانده و تکمیل نشده است.

فرماندار دلفان، تصریح کرد: در سال جاری، مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل این پروژه پیش‌بینی شد که متاسفانه مجری طرح تاکنون نسبت به جذب این اعتبار اقدام نکرده است.

وی، ادامه داد: علیرغم اینکه تاکید فراوانی بر احداث و توسعه کتابخانه‌های روستایی وجود دارد، اما در شهرستان دلفان هنوز با ایده‌آل‎ها فاصله داریم، لذا لازم است تا هرچه زودتر این پروژه تکمیل شود.

بهمنی افزود: اینکه شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت دارای یک کتابخانه عمومی باشد، اصلاً زیبنده نیست، لذا از خیّرین حوزه فرهنگ و کتاب تقاضا دارم به این مهم توجه کرده و ورود کنند.

فرماندار دلفان، گفت: در حال حاضر، کتابخانه شهید نواب صفوی شهرستان هم نیاز به مرمت و بازسازی دارد که این بازسازی رقمی معادل 40 میلیون تومان هزینه دارد؛ علی ای حال، این میزان از هزینه، رقمی در معادلات مالی به شمار نمی‌رود، لذا لازم است تا دستگاه‌های متولی، هرچه زودتر نسبت به بازسازی این مجموعه و تکمیل پروژه کتابخانه دوم شهرستان اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها