پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
بررسی چالش‌های چاپ کتاب در ایران در نمایشگاه کتاب

فهرست برنامه‌های «الف، ب، بسم الله» در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت اعلام شد، امروز نادر قدیانی؛ مدیر انتشارات قدیانی و داریوش رضوانی؛ مشاور رییس نمایشگاه و معاون اجرایی پیشین معاونت فرهنگی میهمان این برنامه هستند و درباره موضوعات مختلف حوزه نشر صحبت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، برنامه‌ «الف، ب، بسم الله» شامل بخش‌هایی مثل «رو در رو»، «تحلیل 31»، «با کتابخوان»، «سرای اهل قلم»، «خبر 31» و «60 ثانیه با مولف» است که هر روز از ساعت 17 تا 18:30 دقیقه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به صورت زنده اجرا می‌شود.
 
امروز در بخش «رو در رو» شهرام گیل‌آبادی و امین خرمی درباره موضوع «چالش‌های چاپ کتاب در ایران و مساله بازاریابی نشر» با علی‌اکبر تورانیان مدیر مسوول انتشارات شهراب و عضو هیات مدیره مجمع ناشران انقلاب اسلامی و داریوش رضوانی مشاور رییس نمایشگاه و معاون اجرایی پیشین معاونت فرهنگی گفت‌وگو می‌کنند.
 
همچنین امین خرمی در بخش «تحلیل 31»، با موضوع «نگاهی تحلیلی به بخش ناشران کودک و نوجوان و بررسی نقاط قوت و ضعف این بدنه از نشر» با نادر قدیانی مدیر انتشارات قدیانی و مدیر بخش کودک و نوجوان نمایشگاه 31 گفت‌وگو خواهد داشت.
 
در بخش «سرای اهل قلم» نیز رضا جلالی هر روز با یکی از نویسندگان یا ناشران با نگاه تخصصی به حوزه نشر دانشگاهی درباره کتاب‌های نویسنده یا ناشر به نقد و بررسی می‌پردازد.
 
«با کتابخوان» یکی دیگر از بخش‌های این برنامه است که هر روز تعدای از مخاطبان نمایشگاه بخش‌هایی از کتاب‌هایی که در نمایشگاه خریداری کرده‌اند  را قرائت می‌کنند و در بخش «خبر 31» نیز فاطمه آبایی به مرور اخبار روزانه نمایشگاه می‌پردازد.
 
در بخش «60 ثانیه با نویسنده» نیز نویسندگان یا مترجمان کتاب‌هایشان را در 60 ثانیه به زبان خود معرفی و تبلیغ می‌کنند.
 
برنامه «الف، ب، بسم الله» از آنتن رادیو گفت‌و‌گو با مشارکت خانه کتاب و خبرگزاری ایبنا بر روی فرکانس موج اف.ام 103.5 مگاهرتز از ساعت 16 تا 17.30 به تهیه‌کنندگی فرهاد دهنوی و با اجرا و کارشناسی دکتر شهرام گیل‌آبادی، امین خرمی و رضا جلالی اجرا می‌شود.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها