یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۱:۲۴
"سارا جلوداريان" برنده جایزه ادبی طهران شد

سارا جلوداريان، شاعر جوان، جایزه ادبي «طهران» را در مردادماه از آن خود کرد. کمک هزینه سفر به عتبات عالیات طی مراسمی به جلوداریان اهدا خواهد شد.\

به گزارش خبرگزاري کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومي حوزه هنري استان تهران، ‌هيئت داوران جايزه ادبي طهران پس از بررسي بيش از 350 اثر ارسالي به دبيرخانه اين جايزه، سارا جلوداريان را به عنوان شاعر جوان برگزیده مردادماه انتخاب کرد. 

در بيانيه هيئت داوران جايزه ادبي طهران چنين آمده است: «هيئت داوران پس از بررسي آثار رسيده به دبيرخانه مسابقه آرش پورعليزاده از رشت، سارا جلوداريان از كاشان و جليل صفربيگي از ايلام را سه نامزد دريافت جايزه ادبي طهران در مردادماه اعلام كرد و پس از بررسي‌هاي تخصصي به دليل استفاده از تصاوير ناب و استعارات بديع و استواري عناصر شعر، سارا جلوداريان از كاشان را شاعر جوان ماه و شايسته دريافت جايزه ادبي طهران دانست.» 

سارا جلوداريان متولد سال 1358 است و «خاطرات مشترك» عنوان نخستين مجموعه شعر منتشر شده اوست كه در جشنواره خوارزمي برگزيده شده است. او همچنين نامزد دريافت جايزه از جشنواره شعر فجر بوده است. 

علاقه‌مندان براي شركت در مسابقه جايزه ادبي طهران مي‌توانند آثار خود را تا تاريخ بيست و هشتم هرماه براي شركت در مسابقه ماه بعد به پست الكترونيك حوزه هنري استان تهران info@artehran.com و يا به نشاني تهران، خيابان شهيد احمد قصير (بخارست)، خيابان دوازدهم، شماره 28 ارسال کنند. 

همچنين شماره تلفن هاي 3-88736391 روابط عمومي حوزه هنري استان تهران پاسخگوي سوالات احتمالي علاقه‌مندان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها