یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۷
صدا و سيما يار چندم ادبيات است

فیروز زنوزی جلالی، نویسنده مي‌‌گويد:همواره آقای "ضرغامی" از تلویزیون به عنوان یار دوازدهم فوتبال یاد می‌کند، ای کاش شرایطی به وجود می آمد تا از ایشان می پرسیدم خوب صدا و سیما یار چندم ادبیات و کتاب است.

"فیروز زنوزی جلالی" در حاشیه برگزاری روز قلم در گفت و گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: ثبت یک روز به نام قلم درتقویم یک کشور، بدون برنامه ریزی دقیق، چیزی به ارزش های اهالی قلم اضافه نمی کند.

وی تصریح کرد:اه الی قلم در طول سال با معضلات متعددی روبرو هستند که در برنامه های متعدد فرهنگی باید این معضلات مرتفع شود. 

این نویسنده با اشاره به ضرورت توجه شهرداری نسبت به اهالی قلم گفت: چندی پیش به "عشق آباد" سفر کرده بودم در این شهر که پیش از این نظام بسته ای، حکومت می کرد و تعداد ناشران از انگشت های دست کمتر بود در جای جای شهر، تندیس اهالی قلم نصب شده بود. این مساله در مقایسه با ایران بسیار تاسف آور است. شهرداری هنوز میدانی را به نام قلم نامگذاری نکرده است.

زنوزی با ارج نهادن به یاد و خاطره "اکبر رادی" گفت: چند سال پیش که به شمال کشور سفر کرده بودم و استاد رادی هم زنده بودند، به شهرداری پیشنهاد ساخت و نصب تندیس اکبر رادی را در یکی از میادین شهر دادم، اما اعتنایی نشد.

وی افزود: اهالی قلم آبروی هر شهر هستند که باید به شیوه های مختلف از آنها تقدیر و به کارشان ارج نهاده شود که یکی از آنها زنده نگه داشتن نام و یادشان حتی با ساختن تندیس و نصب آن در میادین شهر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط