دوشنبه ۳ تیر ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۷
«اكسير عشق» محمد علي كشاورز مجوز گرفت

كتاب «اكسير نقش» درباره زندگي تئاتري و سينمايي محمد علي كشاورز است كه مجوز نشر آن از سوي وزارت ارشاد صادر شد._

اعظم كيان افراز، مدير انتشارات افراز با بيان اين مطلب به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: اين كتاب در بخش‌هاي مختلفي چون زندگي‌نامه، ليست تمامي آثاري كه محمدعلي كشاورز از سال 1343 در عرصه‌ سينما، تئاتر و تلويزيون در آنها به ايفاي نقش پرداخته با نگاه منتقدان و نقدهاي انجام شده و نيز عكس‌هاي مربوط به آثار وي به نگارش درآمده است. 

وي با اشاره به اين كه تمامي آثار اين هنرمند با ذكر نام كليه عوامل فيلم در اين كتاب گرد آمده افزود: ناگفته‌هاي محمدعلي كشاورز درباره آثارش و نظرات وي درباره سينماگران هم نسل و نسل‌هاي بعد در ايران، از ديگر بخش‌هاي اين كتاب به شمار مي‌آيد.

افراز يادآور شد: براي تدوين اين كتاب بيش از 50 ساعت گفت‌وگو با محمدعلي كشاورز انجام شده كه با توجه به پراكندگي منابع، جمع‌آوري مطالب حدود دو سال به طول انجاميده است.  

كتاب «اكسير عشق» توسط اعظم كيان افراز و ياسين محمدي به نگارش درآمده است.

 محمد علي كشاورز سال 1309 در اصفهان متولد شد و آغاز فعاليت هنري خود را از سال 1339 با حضور در نمايش «ويلن ساز» آغاز كرد.

اين هنر پيشه كه بازي در 40 فيلم سينمايي چون «برزخي‌ها»، «كمال‌الملك»، «كفش‌هاي ميرزانوروز»، «مردي كه موش شد»، «دلشدگان»، «ناصرالدين شاه»، «زير درختان زيتون» و «‌روز واقعه» را در كارنامه هنري‌اش دارد، طي سال‌هاي اخير بيشتر فعاليت خود را معطوف به حضور در سريال‌هاي تلويزيوني كرده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط