شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
نمایشگاه استانی کتاب گلستان به زمان دیگری موکول شد

نمایشگاه استانی کتاب گلستان به دلیل همزمانی با سفر استانی رئیس جمهوری به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با اعلام این خبر اظهار کرد: نمایشگاه استانی کتاب گلستان سال جاری قرار بود از 13 تا 19 آذرماه برگزار شود اما از آن‌جا که زمان برپایی این نمایشگاه با موعد سفر استانی رئیس جمهوری به گلستان همزمان شده است، این نمایشگاه در زمان دیگری برگزار خواهد شد.
 
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا نمایشگاه استانی کتاب گلستان در سال جاری برگزار می‌شود یا به سال دیگر موکول خواهد شد؟» گفت: با توجه به این‌که زمان تمام نمایشگاه‌های استانی کتاب سال جاری، از مدت‌ها پیش مشخص شده است، می‌کوشیم در صورت امکان این نمایشگاه استانی را به‌صورت همزمان با نمایشگاه استانی دیگری برگزار کنیم در غیر این‌صورت، برپایی این نمایشگاه به سال آینده موکول خواهد شد.
 
مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران همچنین درباره نمایشگاه‌های استانی کتاب بیرجند و یاسوج که اکنون در حال برگزاری‌اند، گفت: این نمایشگاه‌ها که با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شده‌اند، تا 11 آذرماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهند بود.
 
شهرام‌نیا در پایان سخنانش، به نمایشگاه کتاب کویت و حضور فعال نشر ایران در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران «موسی بیدج» شاعر و مترجم معاصر را برای حضور در این نمایشگاه و شرکت در برنامه‌های جنبی آن، به کویت اعزام کرده است. خوشبختانه نشر ایران در این نمایشگاه هم با استقبال خوب رسانه‌های کویتی و هم با استقبال بی‌نظیر ناشران کویتی مواجه شده است. گزارش تکمیلی حضور ایران در این نمایشگاه با بازگشت «موسی بیدج» به ایران منعکس خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط