چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
نشست تخصصی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تبریز برگزار شد

نشست تخصصی معاونت فرهنگ وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی‌ با حضور مدیران و مشاوران معاونت فرهنگی و همینطور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌کشور، امروز با هدف بررسی وضعیت، همفکری و تبیین راهکارهای فرهنگی، به میزبانی شهر تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) علی‌اکبر صفی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌آذربایجان‌شرقی امروز در این گردهمایی که در سالن اجتماعات هتل تبریز برگزار شد، ضمن خیرمقدم به تمامی‌میهمانان حاضر در نشست اظهار کرد: دولت بر آن است که بتواند با رویکرد تازه حرف‌های جدیدی برای گفتن و عمل در عرصه فرهنگی داشته باشد.
 
وی با تشریح جایگاه فرهنگی استان آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان به تعبیر مقام معظم رهبری؛ سر ایران است، نگاهی به تحولاتی که در 100 سال اخیر کشور در حوزه‌های مختلف به وقوع پیوسته، نشان می‌دهد نقش آذربایجان و تبریز بی بدیل بوده است.
 
صفی‌پور با تأکید بر رویکرد حمایتی مسؤولان از فعالان عرصه فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان تصریح کرد: انتظار می‌رود آذربایجان در شرایط فعلی نیز با ایفای نفش در جایگاه فرهنگی، موجب ماندگاری هویت امروز و آینده کشور باشد.
 
وی پذیرش جایگاه و نقش ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌در سراسر کشور را مورد تأکید قرار داد و گفت: امیدواریم با اعتمادی که وزارتخانه و استانداران از این مراکز دارند، بتوانیم برنامه‌هایی در خور شأن انجام دهیم، چراکه اعتقاد داریم از مجموعه تمامی‌استان‌ها هویت ملی و اسلامی‌شکل خواهد گرفت، از این‌رو ضرورت این توجه بیش از پیش احساس می‌شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌آذربایجان‌شرقی با تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ استاندار آذربایجان شرقی از مجموعه فرهنگی استان گفت: استاندار بارها تأکید داشته که استان بیش از آن‌که اقتصادی، صنعتی و تجاری باشد، صبغه‌ای فرهنگی دارد که این مسأله مهم باید مورد توجه همه فعالان فرهنگی قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها