دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
ایران مهمان ویژه نمایشگاه کتاب مسکو  2016 می‌شود

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر ایران، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب سن پترزبورگ 2015 و نمایشگاه کتاب مسکو 2016 خواهد بود.

امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با بیان این مطلب به خبرنگار مدیریت کتاب خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: رییس نمایشگاه کتاب مسکو چندی پیش پیشنهاد کرد تا مهمان ویژه بودن ایران در نمایشگاه کتاب مسکو زودتر از موعد مقرر یعنی در نمایشگاه کتاب مسکوی سال جاری اتفاق بیفتد اما در طی جلساتی که برگزار شد، به این نتیجه رسیدیم که زمان کافی برای این موضوع وجود ندارد. بنابراین، پیشنهاد را نپذیرفتیم و قرار شد همان سال 2016 مهمان ویژه آن‌ها باشیم.

وی همچنین از مهمان ویژه بودن ایران در نمایشگاه کتاب سن‌پترزبورگ 2015 خبر داد.


شهرام‌نیا با اشاره به این که حضور نشر ایران در سه نمایشگاه پکن، مسکو و فرانکفورت سال جاری قطعی شده است عنوان کرد: نمایشگاه کتاب پکن پنجم تا نهم شهریور ماه، نمایشگاه کتاب مسکو دوازدهم تا هفدهم شهریورماه و نمایشگاه کتاب فرانکفورت شانزدهم تا بیستم مهرماه برگزار خواهند شد.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران افزود: فراخوان ثبت‌نام و شرکت در نمایشگاه کتاب فرانکفورت اعلام شده است. در این فراخوان از همه شرکت‌ها، موسسات و ناشرانی که علاقه‌مندند مستقیماً در غرفه ایران حضور داشته باشند، دعوت شده است.

وی با بیان این‌که علاقه‌مندان تا نیمه تیرماه مهلت دارند برای شرکت در نمایشگاه فرانکفورت ثبت‌نام کنند، توضیح داد: ناشران علاقه‌مند می‌توانند تقاضای خود را به شماره نمابر 66414899 (بخش بین‌المللی موسسه نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران) ارسال کنند.

شهرام‌نیا درباره نمایشگاه‌های کتاب پکن و مسکو گفت: در این نمایشگاه‌ها متاسفانه چون فضایی که در اختیار نشر ایران قرار می‌گیرد، بسیار محدود است، از همراهی حضور مستقیم ناشران، شرکت‌ها و موسسات فرهنگی معذوریم اما با وجود این، از آن‌ها درخواست داریم اگر فعالیت یا اثر ویژه‌ای برای عرضه در نمایشگاه‌های پکن و مسکو دارند، به موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران ارایه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط