یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۴۱
«روزي كه حسني‌ مرد شد» اكران مي شود

فيلم سينمايي «روزي كه حسني‌ مرد شد» از چهارشنبه هفته جاري در سينماهاي تهران اكران مي شود. اين فيلم با اقتباس از داستان «جك و ساقه لوبيا» ساخته شده است.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، فيلم سينمايي «روزي كه حسني مرد شد» به كارگرداني مشترك «كيانوش الوند» و «كوروش دالوند» از چهارشنبه هفته جاري (11 ارديبهشت ماه) در سينماهاي تهران اكران خواهد شد.

اين فيلم با اقتباس از داستان «جك و ساقه لوبيا» ساخته شده و اسفندماه سال گذشته پروانه نمايش گرفت. 

در خلاصه داستان اين فيلم آمده: حسنی، پسر فقیری است که با مادر خود روزگار را به سختی و تنگدستی می گذراند، روزی برای فروش بز خود که او را دوست دارد به سمت بازار حرکت می کند، در راه به جادوگري برخورد می کند که در ازای یک بطری پر از دود، بز را از حسنی می خرد.

بطری ستونی از دود در حیاط خانه حسنی تشکیل می دهد که حسنی را به آسمانها می برد. حسنی در بالای ابرها وارد خانه غول می شود و در آنجا با تخم مرغ طلا از خانه غول فرار می کند.

بار دوم حسنی باز هم به دنیای بالای ابرها می رود، وارد خانه غول می شود و جعبه موسیقی را که ظاهرا سالها پیش متعلق به جادوگر پیر بوده می دزدد. در هنگام فرار از دست غول، جادوگر به کمک حسنی می آید و غول را در بطری سحرآمیز گیر می اندازد. 

«روزی که حسنی مرد شد» یک فیلم بلند سینمایی کودک و سرشار از جلوه های ویژه کامپیوتری و صحنه های ترکیبی است.

بازیگراني چون: محمد ایران بروجردی، حیدر رضاجویی، راشین امیدعلی، سینا شیخ الاسلامی، ثریا دوستی، منصور کریمی، معصومه بختیاری و حجت الله سوکی در اين فيلم بازي كرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط