یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
برگزاری سمینار «وضعیت کنونی فلسفه در ایران»

سمینار «وضعیت کنونی فلسفه در ایران» با حضور سیدجواد طباطبایی و ضیاء موحد پنجشنبه (7 آذرماه) در موسسه پرسش برگزار می‌شود.-

بابک اجاقی، مدیر روابط عمومی موسسه پرسش، با بیان این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: سمینار «وضعیت کنونی فلسفه در ایران» به مناسبت روز جهانی فلسفه از ساعت 16 تا 18 پنجشنبه (7 آذرماه) در موسسه پرسش برگزار می‌شود. 30 آبان‌‌ماه روز جهانی فلسفه نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: در این سمینار سیدجواد طباطبایی، مدیرگروه فلسفه مرکز دایرةالمعارف بزرگ اسلامی و نویسنده چندین کتاب با موضوع تاریخ اندیشه سیاسی و فلسفه با موضوع «فلسفه سیاسی در ایران» سخنرانی می‌کند. همچنین ضیاء موحد، استاد و نویسنده فلسفه سخنرانی خود را با موضوع «وضعیت فلسفه تحلیلی در ایران معاصر» ارایه می‌کند.

اجاقی همچنین از برگزاری مراسم نقد و بررسی کتاب «ترجمه‌های فارسی شهریار ماکیاولی» نوشته سیدجواد طباطبایی خبر داد و افزود: یکی از کارهای موسسه پرسش، برگزار مراسم نقد و بررسی کتاب‌های استادان اندیشه و فلسفه است و در این راستا، کتاب جدید دکتر طباطبایی به زودی نقد و بررسی خواهد شد.

موسسه پرسش در تهران، خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، خیابان ساعی 1، شماره 7 واقع است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانند با شماره 88658603 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط