یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۸
«ويژه نشر» بيش از 12 هزار عنوان كتاب به نمايشگاه مي‌آورد

شركت ويژه نشر با بيش از پنج هزار عنوان كتاب در بخش يارانه‌اي نمايشگاه و هفت هزار عنوان در بخش فروش آزاد و سالن عربي، در بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران حضور خواهد داشت.

احد رضايي، مديرعامل شركت ويژه نشر در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، با بيان اين مطلب اظهار داشت: اين كتاب‌ها در موضوعات مختلف علوم انساني، مهندسي، پزشكي، علوم پايه و ... هستند و هر ساله تعداد زيادي از آن‌ها در دانشگاه‌هاي ايران تدريس مي‌شوند.

وي ادامه داد: ويژه نشر كتاب‌هاي بيش از 20 ناشر بزرگ جهان چون rutledge، taylor & fransic، CRC press، worl bank، marcell dekker nelson، scion continuum، rockport و ... را به ايران وارد مي‌كند.

رضايي با اشاره به حضور ناشران عربي در نمايشگاه بيست و يكم گفت: كتاب‌هاي مختلفي از ناشراني چون دارالفكر معاصر، عالم الكتب، مكتبه العصريه، دارلقلم، دارلنهصه العربيه، دارالمكتبه الهلال و دارلمدار الاسلاميه در اين نمايشگاه ارائه مي‌شود.

مديرعامل شركت ويژه نشر يادآور شد: در بخش غيريارانه‌اي نيز اين شركت با عرضه بيش از 6 هزار عنوان كتاب در سالن لاتين و 1400 عنوان در سالن عربي حضور خواهد داشت.

وي خاطرنشان كرد: علاقمندان براي اطلاع يافتن از كتاب‌هايي كه قرار است توسط اين شركت در نمايشگاه عرضه شود، مي‌توانند به نشاني اينترنتي www.vijehnashr.com مراجعه كنند.

شركت ويژه نشر امسال براي شانزدهمين سال متوالي در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران حضور خواهد داشت.

بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب از 12 تا 22 ارديبهشت ماه با حضور ناشران داخلي و خارجي در مصلاي تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط