چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷
«سرزمین کتاب» دو ماهه شد

«سرزمین کتاب» عنوان پایگاه اطلاع‌رسانی است که علاوه بر معرفی و عرضه تازه‌های نشر کودک و کتاب‌های مورد نیاز تربیتی برای والدین، مشاوره‌هایی در حوزه پرورش خلاقیت کودکان ارایه می‌کند._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی الکترونیکی www.kidsbook.ir از دو ماه گذشته به شکل جدی فعالیت خود را در حوزه معرفی کتاب‌های ویژه کودکان و والدين و ارایه آثار آغاز کرده است.

این مرکز اکنون در ارتباط با 15 ناشر حدود 500 عنوان کتاب در اختیار دارد و تصمیم دارد تا نیمه پاییز با افزایش این تعاملات فرهنگی منابع خود را به چهار هزار عنوان ارتقا دهد.

«سرزمین کتاب» زیر نظر خانه کارآفرینی و پرورش خلاقیت کودک و نوجوان راه‌اندازی و اداره می‌شود و مخاطبان اصلی آن والدين، مربیان، کودکان و نوجوانان هستند. در این سایت کتاب‌هایی برای پرورش خلاقیت کودکان به صورت دسته‌بندی شده برای مقاطع سنی گوناگون جای دارد.

این مرکز کتاب‌هایی نیز برای کودکان خاص دارد و می‌خواهد در آینده نزدیک مجموعه کتاب‌های ویژه مطالعه این دسته از کودکان و آثاری که مربیان و والدين این افراد را در تربیت و پرورش کمک می‌رساند، کامل کند.

«سرزمین کتاب» که بر حوزه پرورش خلاقیت کودکان تمرکز دارد مجموعه کتاب‌ها و بازی‌های خود را با بهای چهار هزار تومان به سراسر نقاط تهران ارسال می‌کند و تا زمان تکمیل شدن مجموعه منابع خود تمامی کتاب‌های مورد نیاز مخاطبان خود را چنانچه در میان محصولات این مرکز نباشند نیز تهیه و برای آن‌ها ارسال خواهد کرد.

«سرزمین کتاب» محصولات پیشنهادی خود را در حوزه‌های روانشناسی، آموزشی، شعر، داستان، زبان، معما و خلاقیت پزشکی و سلامت به همراه پکیج آموزش(بسته‌های کتاب‌های مورد نیاز گروه‌های سنی) معرفی و ارایه می‌کند. بخش اخبار و مشاوره تلفنی «سرزمین کتاب» از دیگر خدماتی هستند که والدين و مربیان می‌توانند در استفاده از این پایگاه اطلاع‌رسانی در حوزه فرزندپروری از آن‌ها استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها