دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵
طرح‌های پژوهشی صنعت چاپ حمایت می‌شوند

وحید ارونقی، مسوول روابط عمومی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی، فرهنگ و هنر واحد شماره پنج تهران از فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی صنعت چاپ در حوزه چاپ و نشر از سوی این مرکز و دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.-

مسوول روابط عمومی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی، فرهنگ و هنر واحد شماره پنج تهران به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: این مرکز با حمایت دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی صنعت چاپ را صادر کرده است و از محققان متقاضی حمایت مالی و معنوی خواهد کرد. 

وی در ادامه افزود: تنها دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند، چنان‌چه موضوع پایان‌نامه دانشجویان شرایط لازم را داشته باشد و طرح ابتدایی آن‌ها مورد قبول واقع شود می‌توانند از حمایت ‌مالی و معنوی دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهرمند شوند. 

مسوول روابط عمومی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی، فرهنگ و هنر واحد شماره پنج تهران با اشاره به موضوع‌های مطرح در پژوهش‌های حوزه چاپ و نشر گفت: دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند با توجه به رشته خود در حوزه صنعت چاپ پروژه‌های علمی و پژوهشی‌شان را به مرکز شماره پنج ارایه دهند. 

ارونقی با اعلام برخورداری مرکز علمی - کاربردی واحد شماره پنج تهران از کتابخانه‌ای به روز در حوزه چاپ و نشر اظهار کرد: ما در مرکز شماره پنج کتابخانه نسبتا جامعی در حوزه چاپ و نشر داریم که محققان و پژوهشگران متقاضی در این طرح می‌توانند از این منابع استفاده کنند. 

علاقه‌مندانی که شرایط شرکت در این فراخوان را دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی، فرهنگ و هنر واحد شماره پنج تهران تماس بگیرند یا به صورت حضوری به نشانی تهران، میدان حسن آباد، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان میردامادی (استخر)، شماره پنج مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها