چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴
طرح اهدای کتاب در استان لرستان اجرا می‌‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از اجرای طرح اهدای کتاب در این استان خبر داد و گفت: این اداره فردا (2 خرداد) در همایش تجلیل از شهدا و ایثارگران حماسه سوم خرداد، به توزیع و اهدای کتاب در میان شرکت‌کنندگان می‌پردازد._

حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: همایش تجلیل از شهدا و ایثارگران حماسه سوم خرداد در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی _ هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه سخنانش گفت: کتاب‌هایی که در این همایش از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان توزیع خواهند شد، در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش سرانه مطالعه استان لرستان به موضوع‌های مختلف مربوط می‌شوند و عموم مردم می‌توانند از این آثار بهره‌مند شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری بیست‌ودومین اجلاس سراسری نماز در این استان در شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی این استان مسابقه سراسری کتاب با موضوع نماز را برگزار خواهد کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیلیان با بیان این‌که عنوان کتاب این مسابقه از سوی ستاد اقامه نماز به زودی اعلام می‌شود گفت: آشنایی عموم مردم با فلسفه و احکام نماز و همچنین پاسخ به پرسش‌ها و شبهات عموم مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان هدف برگزاری این مسابقه است.

وی برگزاری مراسم‌ نقد کتاب‌های مولفان لرستانی را از جمله برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم آباد برشمرد و گفت: این اداره تصمیم دارد در آینده نزدیک کتاب‌های مولفان لرستانی را در قالب برنامه‌های نقد کتاب، توسط گروهی از فرهیختگان و با حضور نویسندگان آثار به بوته نقد بگذارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط