چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
رونمایی از خاطرات سیاسی آیت‌الله سید محمد خامنه‌ای

در جریان برگزاری هفدهمین همایش بزرگداشت حکیم صدرالمتألهین با عنوان فلسفه و راه زندگی از کتاب‌ «خاطرات سیاسی» به قلم آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای رونمایی شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان، نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی و سه نفر از دست‌اندرکاران چاپ این کتاب در جریان همایش فلسفه و راه زندگی امروز چهارشنبه (1 خرداد) در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان درباره کتاب خاطرات سیاسی آیت‌الله سید محمد خامنه‌ای عنوان کرد: مرکز اسناد انقلاب اسلامی سنت حسنه‌ای را در رابطه با تاریخ‌نگاری وقایع انقلاب از خود بر جای گذاشته است. کتاب «خاطرات سیاسی آیت‌الله سید محمد خامنه‌ای» مجموعه 120 ساعت ضبط خاطرات شفاهی آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای است که طی 56 جلسه ضبط و پیاده شده و توسط نویسندگان مرکز اسناد به نام‌های جواد کامور بخشایش و جواد عربانی از شکل شفاهی مکتوب شده است.

وی افزود: ویژگی مهم کتاب این است که آیت‌الله خامنه‌ای خودش در متن انقلاب حضور داشته و حوادث و وقایع را با چشم و گوش جان درک کرده است.

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در پایان افزود: این جلسه برای تجلیل از یک شخصیت حکیم، دانشمند و فرزانه است که خود جزیی از تاریخ انقلاب محسوب می‌شود.

این کتاب در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی عرضه و در نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد.

همایش فلسفه و راه زندگی از ساعت 8 و 30 دقیقه امروز (1 خرداد 92) آغاز شده و تا ساعت 19 در مجتمع فرهنگی آدینه واقع در بزرگراه آبشناسان، بعد از تقاطع ستاری، خیابان شقایق، کوچه بهار برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط