چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
کتاب‌هایی که در بیست‌وششمین نمایشگاه کتاب تهران با اقبال مواجه شدند

موسسه فرهنگی برهان(انتشارات مدرسه) از جمله انتشارات وابسته به وزارت آموزش و پرورش است. عناوین برخی کتاب‌های این انتشارات در بیست‌وششمین نمایشگاه‌ کتاب تهران با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شدند.-

محمد حسین محبت‌پناه، مدیر داخلی انتشارات مدرسه با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: انتشارات مدرسه با یک هزار و 500 عنوان کتاب در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده بود. حدود 146 اثر از مجموع آثار عرضه شده در این نمایشگاه، چاپ نخست بودند.

وی ادامه داد: «تفسیر معین»، «ذبیح عشق»، «مجموعه 6 جلدی قصه‌های پیامبران»، «مجموعه سه جلدی اصول دین»، «بازی‌های سنتی روزآمد شده»، «فرهنگ تصویری دایناسورها»، «دایرة‌المعارف نجوم»، «مجموعه چهار جلدی بدن انسان چگونه کار می‌کند»، «به علوم نانو خوش آمدید»، «در کلاس درس کاشانی»، «نوشتم دوستت دارم»، «مجموعه هفت جلدی داستان‌های مهربانی» و «مجموعه سه جلدی رمان نوجوان» عناوین برخی  کتاب‌هایی‌اند که برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده بودند.

مدیر داخلی انتشارات مدرسه بیان کرد: از کتاب‌هایی که در بخش عمومی (بزرگسال) نمایشگاه کتاب تهران با اقبال بازدیدکنندگان مواجه شدند و از پرفروش‌ترین کتاب‌های این بخش بودند می‌توان به کتاب‌های «هوش‌های چندگانه در کلاس‌های درس»، «مجموعه 21 جلدی تاریخ امام حسین(ع)» و «فلسفه تعلیم و تربیت» اشاره کرد.

محبت‌پناه افزود: «روش‌ها و راهبردهای تقویت دقت و توجه»، «آموزش خط تحریری» و «فرهنگ فارسی – عربی» عناوین کتاب‌هایی‌اند که در بخش کمک آموزشی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با استقبال مواجه شدند.

وی اظهار کرد: از میان کتاب‌های کودک و نوجوان که در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران با استقبال خوب بازدیدکنندگان روبه‌رو شده است می‌توان به کتاب‌های «دایرة‌المعارف بدن انسان»، «تفسیر معین» و «آموزش گام به گام کاریکاتور» اشاره کرد.

مدیر داخلی انتشارات مدرسه در پایان گفت: این انتشارات می‌کوشد همچون گذشته روند تولید کتاب را ادامه دهد و با تولید کتاب‌های متناسب با نیاز جامعه به ویژه قشر دانش‌آموز در دوره بعدی نمایشگاه کتاب تهران شرکت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط