یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷
سنجش واندازه‌گیری، پرفروش‌ترین کتاب «علم و حرکت» در نمایشگاه کتاب

مدیرمسوول انتشارات علم و حرکت از «سنجش و اندازه‌گیری» به عنوان پرفروش‌ترین کتاب این انتشارات در روزهای نخست برپایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نام برد.-

روبن شاهوردی به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)‌، گفت:‌ انتشارات علم و حرکت امسال با 120 عنوان کتاب که 12 عنوان از این تعداد را کتاب‌های چاپ نخست  تشکیل می‌دهند، در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر شده است.

شاهوردی با اشاره به این‌که هنوز همه کتاب‌های علم و حرکت برای عرضه در نمایشگاه به غرفه این انتشارات نرسیده‌اند، افزود: مراحل پایانی انتشار چهار عنوان  از کتاب‌های چاپ نخست که قرار بود در نمایشگاه کتاب‌ به مراجعان عرضه شوند، انجام شده است و این کتاب‌ها به زودی به دستمان خواهند رسید.

مدیرمسوول انتشارات علم و حرکت ضمن انتقاد از محل استقرار ناشران دانشگاهی، ‌اضافه کرد: جدا شدن بخش بین‌المللی از محوطه اصلی مصلای امام خمینی (ره) باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای ناشران دانشگاهی شده است و در واقع، بسیاری از دانشگاهیان پس از بازدید از بخش بین‌الملل و خرید کتاب‌های مورد نیازشان،‌ به سالن‌های ناشران دانشگاهی مراجعه نمی‌کنند.

وی میزان استقبال از غرفه انتشارات علم و حرکت را متوسط توصیف کرد و افزود: تا این لحظه کتاب «سنجش و اندازه‌گیری» تالیف دکتر رسول حمایت‌طلب، پرفروش‌ترین اثر ارایه شده در غرفه انتشارات علم و حرکت است. قیمت این کتاب 9 هزار تومان و امسال به چاپ سوم‌ رسیده است.

غرفه‌ انتشارات علم و حرکت در سالن A6 ناشران دانشگاهی، شماره 5 واقع شده است. 

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها