شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۷
بچه‌های بوشهری «ننه یخی، پسر و تابستان» را نقد می‌کنند

هم‌زمان با دهه فجر، 60 کودک و نوجوان بوشهری از 17 شهر این استان کتاب «ننه یخی، پسر و تابستان» را نقد می‌کنند._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، زکیه امیرپور، مدیر کانون استان بوشهر در تشریح این برنامه گفت: در راستای اجرای برنامه سراسری نشست ادبی دو پنجره در سراسر کشور، این استان هم میزبان حمیدرضا نجفی،نویسنده کتاب «ننه یخی، پسر و تابستان» خواهد بود.
 
وی افزود: در این نشست که شنبه 14 بهمن، هم‌زمان با دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد، میزبان بیش از 60 کودک و نوجوان بوشهری از 17 مرکز استان خواهیم بود.
 
مدیر کانون استان بوشهر در تشریح اهداف برگزاری این برنامه بیان کرد: آشنایی بیش از پیش اعضا و مربیان با اصول صحیح نقد آثار برجسته حوزه ادبیات کودک و نوجوان، ایجاد انگیزه برای مطالعه بیشتر، آشنایی با نویسندگان توانمند این عرصه، ایجاد روحیه نقد و نقد‌ پذیری، استفاده از تجربیات نویسنده کتاب و تشویق به نوشتن از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه است. 

آفرینش‌های ادبی استان بوشهر سال قبل میزبان جمال‌الدین اکرمی، نویسنده و تصویرگر حوزه کودک و نوجوان برای نقد کتاب «بازگشت پروفسورزالزالک» و پیش از آن نیز شاهد حضور ‌افشین علاء، شاعر کودک و نوجوان برای نقد کتاب «خاطرات مه گرفته» وی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط