شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۷
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر فجر شاهین‌دژ

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره شعر فجر که هیجدهم بهمن ماه در شهرستان شاهین‌دژ استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود، تمدید شد.-

روشن سلیمان‌زاده، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌دژ در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این جشنواره با همکاری انجمن شعر و ادب برگزار می‌شود و موضوعات اشعار نیز می‌تواند با محور فرهنگ و تفکر بسیجی، وحدت اسلامی، بصیرت، بیداری اسلامی، فرهنگ انتظار و امید به فردا  و ... باشد.

وی از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد و افزود: پیش از این قرار بود تا مهلت ارسال آثار تا فردا(اول بهمن) باشد، اما با توجه به استقبال مردمی و علاقه ما برای حضور بیشتر شاعران، این مهلت تا 10 بهمن تمدید می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند در زمان مقرر شده آثار خود را به نشانی خیابان شهید حسن قمی، مجمتع فرهنگی هنری حافظ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌دژ ارسال کنند.

این مقام مسوول همچنین گفت: متاسفانه اعتبار اختصاص داده شده به این جشنواره کم است و امیدواریم در سال‌های آینده توجه بیشتری به این موضوع شود.

سلیمان‌زاده درباره مراسم اختتامیه نیز توضیحاتی را ارایه کرد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره 18 بهمن ماه برگزار و در این مراسم به آثار برگزیده هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط