یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۸
سمینار «نشر رومیزی و چاپ کتاب در تیراژ محدود» برگزار می‌شود

سمینار یک روزه «نشر رومیزی و چاپ کتاب در تیراژ محدود» سه‌شنبه (26 دی) با هدف معرفی سیستم‌ها و تکنیک‌های چاپ کتاب با شمارگان محدود برگزار می‌کند.در این سمینار راهکارهای چاپ کتاب با کمترین هزینه بیان خواهند شد.-

مدیر عامل شرکت «ترنج» با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: با توجه به نوسان‌ قیمت ارز و تاثیر آن بر بازار کاغذ، بسیاری از ناشران برای چاپ کتاب‌هایشان با شمارگان محدود رغبت پیدا کرده‌اند. در همین راستا شرکت «توتالیا» پیشنهاد برپایی سمینار یک روزه «نشر رومیزی و چاپ کتاب در تیراژ محدود» را ارایه کرد.

جلال ذکایی در پاسخ به این سوال که سمینار مذکور چه اهدافی را دنبال می‌کند، گفت: در این سمینار راهکارهای چاپ کتاب با کمترین هزینه بیان خواهند شد.

مدیرکل سابق دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: همچنین شرکت «توتالیا» تمهیداتی را فراهم کرده است تا ناشران و چاپخانه‌داران علاقه‌مند بتوانند با شرایط مناسب، تجهیزات چاپ کتاب با کمترین هزینه را تهیه کنند و مورد استفاده قرار دهند.

ذکایی در ادامه سخنانش گفت: به طور مثال شرکت «توتالیا» با یکی از بانک‌های عامل وارد مذاکره شده است تا بتواند این تجهیزات را به صورت اقساط در اختیار ناشران و چاپخانه‌داران علاقه‌مند قرار دهد.

مدیرعامل شرکت «ترنج» با بیان این‌که سمینار «نشر رومیزی و چاپ کتاب در تیراژ محدود» در هتل اسپیناس تهران برگزار خواهد شد، افزود: در هفته جاری فراخوان ثبت‌نام برای شرکت در این سمینار منتشر خواهد شد تا ناشران و چاپخانه‌داران علاقه‌مند نسبت به حضور قطعی خود در این سمینار اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط