یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۳
اهدای زمین برای ساخت دومین کتابخانه  عمومی «رضی»

در انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر «رضی» استان اردبیل، شهردار این منطقه زمینی را برای احداث دومین کتابخانه عمومی این شهر به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اهدا کرد.-

سلیم بیک‌زاده،‌ شهردار شهر «رضی» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این زمین به مساحت 800 متر مربع در اصلی‌ترین منطقه شهر «رضی» به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اهدا شد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود مراسم کلنگ‌زنی این کتابخانه همزمان با جلسه بعدی انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهر، حداکثر تا دو ماه آینده صورت بگیرد. زمین این کتابخانه را شهرداری رضی با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه اهدا کرده است و اداره کل کتابخانه‌های استان اردبیل و خیرین کتابخانه‌ساز اعتبار احداث آن را تامین خواهند کرد.

شهردار شهر «رضی» درباره سایر همکاری این اداره با اداره کتابخانه‌های این شهر عنوان کرد: تمام دغدغه‌ام توسعه فرهنگ کتاب، کتابخانه و افزایش سرانه مطالعه است و تاکنون برای گسترش این فرهنگ با اداره کتابخانه‌های رضی همکاری‌های گوناگونی کرده‌ایم. همچنین برای گسترش این فرهنگ تلاش‌هایی را در حوزه راه‌اندازی کتابخانه مجازی انجام داده‌ایم.

وی گفت: در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر «رضی» که امروز شکل گرفت، شهرداری این منطقه موظف به مساعدت برای ایجاد کتابخانه مجازی شد. این کتابخانه مجازی فعالیت خود را ابتدا از مدارس، ادارات و دانشگاه‌های شهر «رضی» آغاز خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط