دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۴
اهدای کتاب به دانش‌آموزان بنابی در دهه اول ماه محرم

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بناب در استان آذربایجان شرقی گفت: با همکاری شورای شهر و اداره آموزش و پرورش به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین(ع) به دانش‌آموزان کتاب هدیه می‌شود.-

میرسردار مرندی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ اظهار کرد: این روزها با حضور در پنج مدرسه شهرستان بناب، کتاب‌هایی درباره امام حسین(ع) و زندگینامه ایشان، همچنین نیز موضوعات عمومی به دانش آموزان بنابی اهدا می‌کنیم.
 
وی افزود: تهیه نیمی از این منابع اهدایی را اداره کتابخانه‌ها تقبل مي‌كند و نیمی دیگر آن‌ها را شورای شهر بناب تهیه خواهد كرد. 

مرندی با بیان این‌که اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بناب به مناسبت ایام سوگواری امام سوم شیعیان مسابقات فرهنگی در مدارس و دانشگاه‌ها اجرا می‌کند، ادامه داد: مسابقات فرهنگی مدارس شامل تهیه روزنامه دیواری و مسابقه نقاشی می‌شود و دانش‌آموزان باید روزنامه دیواری‌ با پیام «با کتاب دنیا را خواهیم شناخت» تهیه کنند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بناب گفت: محتوای این روزنامه‌دیواری‌ها باید دربرگیرنده مضامین «بهترین کتاب من»، «معرفی کتاب‌های مطالعه شده با تصاویرشان»، «کتاب معجزه پیامبر»، «معرفی کتابخانه‌ها»، «کتاب»، «کتابخانه عمومی کجاست»، «شرح کتاب الکترونیکی»، «آشنایی با تاریخچه کتاب»، «اشعار ادبی»، «کتاب‌های مرجع را بشناسیم» و «معرفی سایت‌های مرتبط به کتاب» باشند. 

مرندی همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع امام حسین(ع) و ماه محرم در کتابخانه‌های این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: با شروع ماه محرم در کتابخانه‌های شهرستان بناب علاوه بر برگزاری نمایشگاه کتاب،‌ کلاس‌های قصه‌گویی ویژه کودکان نیز اجرا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط