یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
ارايه كتابشناسي مهدويت در نمايشگاه طليعه ظهور

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان قم گفت: در غرفه اين اداره‌كل در نمايشگاه طليعه ظهور، كتابشناسي كتاب‌هاي حوزه مهدويت ارايه شده است. اين نمايشگاه تا 16 تير برپاست.-

علي فريدوني در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اشاره به حضور اين اداره‌كل در نمايشگاه طليعه ظهور كه به مناسبت نيمه شعبان، سالروز ولادت امام زمان(عج) برپا شده است، اظهار كرد: اداره‌كل كتابخانه‌هاي عمومي در غرفه خود در اين نمايشگاه كتاب‌هاي برتر در عرصه مهدويت را معرفي كرده است. 

وي از ارايه بروشورهايي براي معرفي كتاب‌هاي عرصه مهدويت در غرفه اداره‌كل كتابخانه‌هاي عمومي استان قم در نمايشگاه طليعه ظهور خبر داد و افزود: در اين نمايشگاه همچنين برنامه‌ها و مسابقات ويژه‌اي براي نوجوانان برگزار مي‌شوند. 

نمايشگاه طليعه ظهور داراي بخش‌ها و غرفه‌هاي متنوعي است که شامل غرفه‌هاي دانشجويي، نقد عرفان‌هاي کاذب، پرسش و پاسخ، علائم و شرايط ظهور، ولايت فقيه، آموزش‌هاي مهدوي و نيز غرفه‌هايي درباره مشاور اجتماعي و زندگي مهدوي، روابط بين‌الملل و دعاي عهد است. اين نمايشگاه به مناسبت نيمه شعبان در مجتمع امام خميني(ره) شهر قم در كنار گلزار شهدا برپا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط