دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۳
عضویت 1250 نفر در کتابخانه زهک

مسوول دبيرخانه انجمن كتابخانه‌هاي عمومي زهك در استان سیستان و بلوچستان در نخستین جلسه اين انجمن در سال 91 با اشاره به سند چشم‌انداز مطالعه مفيد گفت: برای دستيابي به اهداف اين سند و با همكاري آموزش و پرورش و برخي از ادارات تاكنون 1250 نفر در كتابخانه عمومي زهك عضو شده‌اند._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان سیستان و بلوچستان، علي اصغر ميري با بیان این مطلب افزود: سال گذشته در 12 مسابقه برگزار شده در كتابخواني كشوري و شش مسابقه در سطح استان و شهرستان، بيش از 170 نفر از اعضاي كتابخانه شهيد طباطبايي زهك برگزيده و جوايزي به آنان اهدا شد.

وی ادامه داد: سال 90 بيش از 13 هزار جلد كتاب توسط اعضا به امانت گرفته شد و بيش از 15 هزار و 600 نفر نيز به كتابخانه مراجعه كردند و خدمات كتابخانه‌اي به آنان ارایه شد.

همچنین در این نشست محمد رجحانيان، معاون اداره آموزش و پرورش زهك، در سخنانی با اشاره به حضور 16 هزار دانش‌آموز در شهرستان زهك گفت: بايد از ظرفيت‌هاي موجود در مدارس این شهر برای توسعه کتاب و کتابخوانی و گسترش فرهنگ مطالعه استفاده کنیم.

وي ادامه داد: اکنون پنج هزار و 500 جلد كتاب در كتابخانه‌هاي مدارس وجود دارد و همكاري كتابياران مدارس و برگزاري جلسه توجیهی می‌تواند در علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان به کتابخوانی موثر باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط