شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۴
همه چیز درباره دیار نصف جهان

سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با بیش از 110 عنوان کتاب در حوزه فرهنگ، تاریخ، تمدن، رجال و شخصیت‌های فرهنگی اصفهان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.-

مسوول فروش انتشارات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این باره گفت: 30 عنوان از این کتاب‌ها برای نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند و دربردارنده اطلاعات تاریخی و فرهنگی اصفهانند.

محمدرضا فتحی افزود: کتاب‌ «مقاله کارگزاری اصفهان» اثری از دکتر مرتضی نورایی شامل بازخوانی و شرح قسمتی از مجموعه اسناد کارگزاری اصفهان، یکی از جدیدترین کتاب‌های این سازمان به شمار می‌آید.

وی با اشاره به دیگر آثار این حوزه، اظهار کرد: کتاب‌های «آثار و ابنیه تاریخی اصفهان» اثری از سید علی جناب، «اصفهان و بازار گردشگری» از حسن بیک‌محمدی، «اصفهان و مدارس نوین و مفاخر آن» نوشته اسفندیار معتمدی و «روزنامه انجمن مقدس ملی اصفهان» از جمله این آثارند.

فتحی اظهار کرد: کتاب‌هایی که در غرفه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به نمایش در آمده‌اند، دربردارنده موضوعاتی مانند شخصیت‌های علمی، تاریخی و معاصر اصفهان، دانشمندان، شعرا و علمای اصفهان و همچنین معرفی آثار تاریخی‌اند.

به گفته وی، کتاب‌های این انتشارات با 10 درصد تحفیف در نمایشگاه به فروش می‌رسند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 23 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط