دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۴
احمد آل‌احمد: خيلي‌ها دوست ندارند سيمين را درکنار جلال ببينند

احمد آل‌احمد،‌ فرزند زنده‌ياد شمس آل‌احمد، در حاشيه مجلس يادبود سيمين دانشور گفت: خيلي‌ها دوست ندارند سيمين را در کنار جلال ببينند و مدام اين دو را در عرصه نويسندگي و برخي موضوعات از يكديگر جدا مي‌دانند؛ ‌در حالي كه اختلاف سليقه خاصي ميان آنان وجود نداشت._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، آل‌احمد در حاشيه مجلس يادبود سيمين دانشور كه بعدازظهر امروز، سه‌شنبه 22 اسفند،‌ در مسجد الجواد (ع) برگزار شد، گفت: ميان سيمين و جلال اگر حتي اختلاف نظر هم وجود داشت، بسيار عادي و از جنس همه اختلاف نظرهاي معمولي بود كه ممكن است ميان همه زن وشوهرها پيش بيايد. از اين نظر برخي تعابير اشتباهي مي‌كنند؛ در حالي كه هر دو آنان نويسندگان توانايي بودند.

وي همچنين خاطره‌اي را از سيمين دانشور بيان كرد و گفت: حدود 16 سال پيش يک روز كه با ايشان بوديم، خودشان بخش‌هايي از كتاب «جزيره سرگرداني» را براي من خواندند.

فرزند شمس آل‌احمد افزود: روزي هم به منزل ايشان رفتم و ديدم چند شاعر نوجوان براي او شعر مي‌خوانند كه با رسيدن من ايشان گفت ديگر مي‌خواهم با برادرزاده‌‌ام باشم و این به عنوان یاد و خاطره‌ای شیرین از ایشان همیشه در ذهن من ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط