چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
دو پروژه نیمه‌تمام کتابخانه‌ای در میاندوآب معطل اعتبار هستند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: دو پروژه نیمه تمام کتابخانه علامه دهخدا در شهر میاندوآب و کتابخانه خیرساز در روستای حاجی‌حسن برای اتمام و بهره‌برداری، نیازمند جذب اعتبار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با هدف بررسی مسائل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی در میاندوآب با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. 

خدیجه معصومی با اشاره به وضعیت کتابخانه‌های شهرستان میاندوآب گفت: در حال حاضر دو پروژه نیمه‌تمام کتابخانه علامه دهخدا در شهر میاندوآب و کتابخانه خیرساز در روستای حاجی‌حسن نیازمند جذب اعتبار جهت اتمام و بهره‌برداری است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی ادامه داد: چنانکه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای این دو پروژه اعتبار لازم در نظر گرفته شود، به‌زودی شاهد افتتاح و شروع به فعالیت این دو واحد کتابخانه‌ای در شهرستان خواهیم بود.
 

وی بیان کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از کتابخانه حاج حسن خالصه نیازمند اعتبارات دولتی و تداوم همکاری خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان هستیم.

حسام شیرازه محبت، فرماندار شهرستان میاندوآب نیز در این دیدار گفت: برای رفع موانع و افتتاح این دو پروژه کتابخانه‌ای شهرستان تمام تلاش خود را برای تخصیص اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی انجام خواهیم داد و مساعدت خود را برای تکمیل و راه‌اندازی هر چه سریعتر پروژه‌ها اعلام داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها