یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ اگر تصمیم دارید از بهترین ایده‌های تزئین جشن تولد استفاده کرده و فضای جشن را جذاب و دوست داشتنی نمایید، لازم است که نیم نگاهی به تجهیزات تحت اختیار خود داشته و از ساده‌ترین چیزها برای بهره‌برداری حداکثری، استفاده نمایید. ایده‌ها و دیزاین‌ها چون استفاده از تم تولد می‌توانند برای هر سنی مناسب بوده و تنوع بالایی داشته باشند.
از تزئینات بادکنک جشن تولد گرفته تا تزئین خوراکی‌های جشن تولد، دیزاین‌ها و ایده‌های برتی همگی می‌توانند به شکلی در زیباسازی جشن تولد سهیم باشند.
 
 
 
ایده‌های تزئین جشن تولد
بادکنک آرایی جشن تولد
برای بادکنک آرایی جشن تولد راه‌های زیادی پیش رو دارید، شما می‌توانید از بادکنک‌های رنگی یا چراغ دار استفاده کرده یا به سادگی تعداد بسیار زیادی پولک رنگی را داخل بادکنک‌ها با رنگ‌های متضاد ریخته و آن‌ها را باد کنید. به این شکل بادکنک‌هایی فوق العاده زیبا خواهید داشت که با قرار دادن آن‌ها روی پایه نگه دارنده، جلوه و نمای فوق العاده ای پیدا خواهند کرد.
 
 

تزئین کیک تولد
شاید تصور می‌کنید که برای تهیه کیک تولد حتما باید مبلغ قابل توجهی پرداخت کرده و یک کیک تولد استثنائی سفارش دهید. در حالی که شما می‌توانید با کمی وقت و حوصله، به راحتی خود در منزل به تهیه و تزیین کیک تولد بپردازید. به این شکل کافی است که بخش اسفنجی کیک را آماده کرده و پس از آن، نسبت به تزئین آن با خامه و به کمک تکه‌های شکلات، میوه، دانه‌های اسمارتیز و .. اقدام کنید. برای تزئین کیک در خانه می‌توانید از ویدیوهای آموزشی استفاده کرده یا بهترین الگوهای از پیش طراحی شده را دنبال کنید.
به هر ترتیب این بخش به خلاقیت خود شما بستگی خواهد داشت و باید دید که تا چه اندازه می‌توانید از ایده‌های منحصر به فرد برای تزئین کیک تولد استفاده کنید.
 
 
 
 
تزئین خوراکی‌های جشن تولد
برای تزئین خوراکی‌های جشن تولد، بهتر است مقداری رنگ خوراکی در رنگ‌های مختلف تهیه کنید. به این شکل شما می‌توانید ساده ترین خوراکی‌ها را به رنگ دلخواه خود درآورده و آن‌ها را در کنار یکدیگر با زیبایی و ترتیب خاص جای دهید. استفاده از پاستیل‌های رنگی، اسمارتیز، پاپ کورن رنگی و غیره در جشن تولد به ویژه کودکان، کارآمدی زیادی خواهد داشت.
تزئین میز تولد کودکان
برای تزئین میز تولد کودکان دختر و پسر یا حتی نوجوانان، لازم است که پیش از هر کاری به دنبال تم تولد مورد نظر خود باشید تا با توجه به این تم تولد انتخابی، بتوانید به تزئین میز تولد نیز مطابق با آن بپردازید. شکلات‌های رنگی، کاپ کیک، میوه‌های فصل، بستنی ، نوشیدنی، فینگرفود و … در تزیین میز تولد کودکان کاربرد زیادی دارد.
از دیگر ایده‌های و طرح‌هایی که می‌توانید برای تزئین میز تولد کودک خود به کار ببرید، استفاده از یکی از عکس‌های کودک خواهد بود که با سن کنونی او مطابقت داشته باشد. به این شکل، هم امکان گذاشتن آن کنار میز تولد و هم نصب آن پشت میز و روی دیوار، به پرده یا به هر شکلی در آن فضا وجود دارد.
یک توصیه خلاقانه دیگر هم که می‌توان در این بخش از تزئینات مراسم تولد ارائه داد، انتخاب عکس از دوران مختلف زندگی کودکتان می‌باشد که با آویزان کردن آن به بادکنک و قرار دادن آن اطراف میز، نمای زیباتری میز تولد می‌دهید.
 
 
 
 
تزئین میز تولد بزرگسالان
لازم به ذکر است که به کار بردن تورهای رنگی، شمع‌های تزیینی، گل‌های مصنوعی یا حتی طبیعی پیشنهاد مناسبی و خلاقانه ای برای تزئین میز تولد بزرگسالان خواهد بود. به علاوه در نظر داشته باشید که قرار دادن خوراکی‌های خوشمزه و قرار دادن کیک تولد بر روی میز، به زیبایی بیشتر آن کمک می‌کند.
سخن پایانی
همین طور توصیه می‌کنیم که حتما از متن تبریک تولد مادراستفاده کرده و جشن تولد شخصی که مراسم را برایش ترتیب می‌دهید، به این ترتیب جاودانه سازید. یک جمله کوتاه یا یک شعر زیبا، می‌تواند تمامی تلاش‌های شما برای برگزاری جشن تولد را به شکلی موثرتر، در ذهن و یاد وی جای دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها